Jul i svingen

*Gullungene*

Forumet er livet
....personlig må jeg si at dette virker som en begredelig julekalender.
De er jo "alle" sinte på hverandre osv.
Og så sender de kalenderen 2 ganger for dagen.
Sender den på NRKSuper også (tidligere på dagen)

Nei, var tider med Jul i skomakergata [:)][:)][:)]

Heilt Enige!![:D] jul i skomakergata e toppers julestemmning[:D]

syns det var koselig jeg[:)][:)][:)] og jeg må jo ærlig innrømme at jeg ble skuffa over skomakergata i voksen alder.. (angrer veldig på at jeg så den, og for meg "ødela" minnene fra jeg var liten)

amalies jul kommer sikkert neste år..[:)] den er også kos! men ja.. malin var også helt oppslukt.. og hun liker egentlig ikke tv.. men dette likte hun! [:)] og linus i svingen..[:)]

ORIGINAL: Trillemor82

syns det var koselig jeg[:)][:)][:)] og jeg må jo ærlig innrømme at jeg ble skuffa over skomakergata i voksen alder.. (angrer veldig på at jeg så den, og for meg "ødela" minnene fra jeg var liten)

signerer!

Syns det var koslig, syns heller at barnas superjul som de sendte et år var[:'(]. Og skomakergata var gøy for 25 år siden, det var veldig kjedelig nå, syns jeg. Tror ikke snuppa her hadde gidda å sett på skomakergata...

Jeg synes det var kjempekoselig jeg - og så må jeg innrømme at jeg synes skomakergata er skikkelig oppskrytt

Vi har bevisst sett linus i svingen de 6 siste søndagene for å "forberede" litt til adventskalenderen da, og snuppa er veldig oppslukt av den serien.

Jeg liker jo Jul i skomakergata, men ikke fordi jeg synes serien er så kjempe bra i seg selv, men den gir mange gode minner og det håper jeg snuppa får til den barnetvn som går nå om dagen (selv om jeg godt kan slippe barnas superjul[:'(] )

amalies jul kommer sikkert neste år..[:)] den er også kos! men ja.. malin var også helt oppslukt.. og hun liker egentlig ikke tv.. men dette likte hun! [:)] og linus i svingen..[:)]

Hørt rykter om at det er blåfjell neste år jeg [:)]

Jeg liker Linus i svingen jeg[;)] Husker det gikk jul 06 også.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

trodde bare det gikk litt lengre enn et år mellom hver kalender.. men jeg vet ikke![8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

trodde bare det gikk litt lengre enn et år mellom hver kalender.. men jeg vet ikke![8D]

Kan godt hende det asså [:D] jeg er alt annet enn sikker [:D]

hehe... ser jeg kanskje bør gi serien en sjanse [8D]

Jeg så ikke jul i svingen selv, men Frida og mannen så på. Hun var sånn passe interessert, men ikke helt oppslukt. Mannen reagerte også på at alle var så sinte på hverandre.

Jul i svingen er vel den jeg liker minst, men ungene liker det jo, så da........

Helt enig!! Bare tull.. orket ikke å se på!!!

ORIGINAL: lenemor

Jeg synes det var kjempekoselig jeg - og så må jeg innrømme at jeg synes skomakergata er skikkelig oppskrytt

Enig, mulig jeg likte det som barn .. men sist det gikk så jeg 1 er 2 episoder.. hehe!!

Sindre såg det ikk i går siden vi var på lysmarsj i barnehagen..
Men såg i dag morges, og jeg tror han syns det var litt gøy jeg.. [:D]
Iallefall når pappan fikk snøen over seg.. [8D][:D]

Jeg digger Jul i svingen jeg. Og Linus også. Maja liker det også kjempegodt. Og hun har snakket om da Nure ble hengt opp i treet i hele dag, hehe..det gjorde visst inntrykk!

Og så synes jeg musikken er superfin!

Back
Topp