jul i svingen da.........

pupple

Forumet er livet
liker de den????

her syns de det er veldig gøy begge to[:)]

Ikke spesielt interessert her gitt... [8|]

Isabelle liker den. Vesla har jo ikke ro i rævva til å sitte og se, så om vi andre vil ha med oss det de sier bør hun helst få noe å spise på imens, så prater hun i hvertfall ikke så mye.[8D]

Jeg synes det er en veldig koselig serie. Mye bedre enn Jul i Blåfjell, den likte ingen av oss noe særlig.

ORIGINAL: Glad70

Isabelle liker den. Vesla har jo ikke ro i rævva til å sitte og se, så om vi andre vil ha med oss det de sier bør hun helst få noe å spise på imens, så prater hun i hvertfall ikke så mye.[8D]

Jeg synes det er en veldig koselig serie. Mye bedre enn Jul i Blåfjell, den likte ingen av oss noe særlig.

sånn er d ofte her og, men i dag satt ho klistra... ho blei sinna i dag når drømmehagen begynte.. eneste ho liker der er hoppsi daysi.. de andre kan bare ryke![8D]

MEN så kjøpte jeg Pippi her om daen.. da sitter ho da.. for pippi er kul[:D] ommat og ommat og ommat og ommat!!!!!!!

ORIGINAL: Ihne

Her sitter de klistret[8D][:D]

Gikk glipp av den idag da, for vi var på idrettsskolen.
Til onsdag er det juletrefest i barnehagen så da går vi også glipp av Jul i svingen.

de går kanskje i bhg og onsdager?? så kontroll har jeg ikke på deg vettu.. men i tilfelle ikke du vet d går det iallefall 3 ganger dgl på nrk super.. morran, ei gang midt på dagen og som barne-tv[:)] jeg fant d ut i dag.....[8D]

ORIGINAL: pupple

sånn er d ofte her og, men i dag satt ho klistra... ho blei sinna i dag når drømmehagen begynte.. eneste ho liker der er hoppsi daysi.. de andre kan bare ryke![8D]

MEN så kjøpte jeg Pippi her om daen.. da sitter ho da.. for pippi er kul[:D] ommat og ommat og ommat og ommat!!!!!!!

Det er Vesla sin store heltinne![:D] Isabelle har Drømmehagenfigurene (de små i plast, Vesla var så utspekulert så hun kjøpte dem til Isabelle til jul i fjor[8D]), og de har Vesla dratt mye rundt på. Hoppsi daysi sier hun navnet på (eller prøver i hvertfall, det blir noe sånt som "Heishi"), de andre spør hun hva heter om og om igjen ("va-æ-de"). På fredag kjøpte sambo Hoppsi daysi plysdukke til henne, og gjett om den var populær![:D] Hun har den med overalt, også i senga. En natt her lå hun våken en stund når jeg kom og la meg, og da hun ga opp å få mamma i tale (annet enn "hysj, nå må du sove") tok hun en prat med "Heishi" i stedenfor.[8D]

Vesla er generelt glad i Drømmehagen hun da, hun løper til tv'en når kjenningsmelodien kommer, men hun blir jo ikke sittende en hel episode da.

Isabelle var aller mest glad i Makka Pakka da hun var liten ("pakka-pakka"), men Hoppsi daysi var også kul, særlig når hun danset sånn at skjørtet stod rett ut![:D] (det er noe med små jenter og svingkjørt[;)]).

Thomas sitter sklistret. han kaller det Linus i pingen.

Her er det topp for liten og stor [:)]
I går skulle vi på julebord i barnehagen, og da fikk frøke snupp med seg dagens episode via nett før vi drog [;)]

Æ og Andrea følge me hver dag[:D]
Sofia e innom litt av og til[8D]

robin liker den godt..[:)]

Det er Vesla sin store heltinne! Isabelle har Drømmehagenfigurene (de små i plast, Vesla var så utspekulert så hun kjøpte dem til Isabelle til jul i fjor), og de har Vesla dratt mye rundt på. Hoppsi daysi sier hun navnet på (eller prøver i hvertfall, det blir noe sånt som "Heishi"), de andre spør hun hva heter om og om igjen ("va-æ-de"). På fredag kjøpte sambo Hoppsi daysi plysdukke til henne, og gjett om den var populær! Hun har den med overalt, også i senga. En natt her lå hun våken en stund når jeg kom og la meg, og da hun ga opp å få mamma i tale (annet enn "hysj, nå må du sove") tok hun en prat med "Heishi" i stedenfor.

ca 8 mnd gammel eller no.. fy så utspekulert[8D][8D][8D] ho der blir tai som tenåring[:D]

Det er Vesla sin store heltinne! Isabelle har Drømmehagenfigurene (de små i plast, Vesla var så utspekulert så hun kjøpte dem til Isabelle til jul i fjor), og de har Vesla dratt mye rundt på. Hoppsi daysi sier hun navnet på (eller prøver i hvertfall, det blir noe sånt som "Heishi"), de andre spør hun hva heter om og om igjen ("va-æ-de"). På fredag kjøpte sambo Hoppsi daysi plysdukke til henne, og gjett om den var populær! Hun har den med overalt, også i senga. En natt her lå hun våken en stund når jeg kom og la meg, og da hun ga opp å få mamma i tale (annet enn "hysj, nå må du sove") tok hun en prat med "Heishi" i stedenfor.

ca 8 mnd gammel eller no.. fy så utspekulert[8D][8D][8D] ho der blir tai som tenåring[:D]

Hva er det?

Hva er det?

En utfordring for mor og far[8D]

Hva er det?

En utfordring for mor og far[8D]

OK (trodde nesten det var tastefeil jeg, har aldri hørt det ordet om annet enn truser[;)]).

Kan selvsagt være hun blir det (en utfordring altså), men de som er veldig snille og stille som barn kan like gjerne bli en utfordring i tenårene. Jeg snakker av ERFARING her, for jeg var sånn.[8D]

(og når det gjelder akkurat denne saken med å kjøpe Drømmehagenfigurer til storesøster, så var årsaken at mamma'n og pappa'n hadde litt dårlig fantasi og dessuten var så ssent ute med gavekjøpet at alle plan-A var utsolgt. Men det skjønte du sikkert, at ikke en på 8 måneder kjøper gaver selv[:D])

Back
Topp