Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Snøfnuggene 2018 Febbisbebbis'18 11 Des 2018 #21 Forumansvarlig Tamara skrev: jojo! Dritteit! Smaken er som baken. Ikke min type humor. Jeg syntes norsk humor og stand up er helt tragisk.. Klikk for å utvide … Åh! Det finnes flere av oss Føler meg alltid så odd som aldri ler av kleine norske humorserier som alle andre liker
Forumansvarlig Tamara skrev: jojo! Dritteit! Smaken er som baken. Ikke min type humor. Jeg syntes norsk humor og stand up er helt tragisk.. Klikk for å utvide … Åh! Det finnes flere av oss Føler meg alltid så odd som aldri ler av kleine norske humorserier som alle andre liker
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 11 Des 2018 #22 Prinsessa- skrev: Næh. Skal Putti finne kose kjevla og lage julekaker? Haha Klikk for å utvide … Må si jeg digger Nanna og "Kjenner du deg igjen, Nanna?" "Nei."
Prinsessa- skrev: Næh. Skal Putti finne kose kjevla og lage julekaker? Haha Klikk for å utvide … Må si jeg digger Nanna og "Kjenner du deg igjen, Nanna?" "Nei."