Jul i blodfjell

Så den i fjor, og ser en og annen episode nå, om vi kommer forbi det mens vi blar oss gjennom kanallista.
 
Så den ifjor, og syntes den var kjempegøy :D ikke fått sett iår:wacky:
 
Som flere over her skriver, så den i fjor, bra, men gidder ikke se den to år på rad.
 
jojo! Dritteit!

Smaken er som baken. Ikke min type humor. Jeg syntes norsk humor og stand up er helt tragisk..
Ja, smaken er virkelig som baken :p jeg syns generelt stand up er kjedelig, ikke helt min type program (norsk eller internasjonalt, samme det), men liker noen typer norske programmer :happy:
 
Niks, ikke sett, men ble litt mer interessert siden noen fra Parterapi (Siri) visstnok er med :p
 
Koser du deg? Viktig å kose seg i jula, med kose pledd og kose te haha

Jeg dævver av den kjærringa haha
 
jojo! Dritteit!

Smaken er som baken. Ikke min type humor. Jeg syntes norsk humor og stand up er helt tragisk..

Jeg er heller ikke så fan av norsk humor egentlig, men blodfjell syns jeg er så teit at det blir morsomt! Stein skal jo være en litt sånn steriotypisk etterforsker satt litt på spissen, og Kevin Vågenes er jo bare episk...

"Istedenfor å diskutere i trappen , skal vi ikkje heller prøve å 'trappe ned diskusjonen'? Hahahaha, eg spøøøøkar, Toffen." :hilarious:
 
Back
Topp