Juksepupp

Linn.og.gutt4mars

Andre møte med forumet
Hei dere.

Er det noen som har hørt om det finnes en type flaske/pupp som lar ungen bruke samme sugeteknikk som ved "ekte pupp"???
Driver midt i en utdanning, og skulle absolutt hatt muligheten til å vært borte fra ungen noen timer, men ammingen byr jo på problemer. Er så redd for at ungen ikke vil ta brystet igjen dersom far mater med vanlig flaske noen dager...

Hmmm..... Javel???
Men da skal jeg anskaffe avent, og ta det fra der.
Har nok bare hørt litt for mange skrekkhistorier.
Takk for svar![:D]

Hei!
Jeg fikk dattra mi i slutten av oktober.. Amminga gikk til h#*%.... etter ei uke, men jeg ga ikke opp!! Pumpa å ga henne med avent flasker.. Nå begynner vi å komme igang med amminga igjen, godt 2 måneder uten et fnugg av pupp... Tenkte bare jeg skulle fortelle litt, det er ikke alltid sånn når du gir flaske at de ikke vil ta pupp igjen!! Bare se på meg[:)]

Lykke til, det går nok fint skal du se[:)]

Jeg fikk dattra mi i slutten av oktober.. Amminga gikk til h#*%.... etter ei uke, men jeg ga ikke opp!! Pumpa å ga henne med avent flasker.. Nå begynner vi å komme igang med amminga igjen, godt 2 måneder uten et fnugg av pupp... Tenkte bare jeg skulle fortelle litt, det er ikke alltid sånn når du gir flaske at de ikke vil ta pupp igjen!! Bare se på meg

Må bare si at jeg er kjempeinponert....ikke mange som hadde stått slik på for å få amme! tror de fleste hadde gitt opp for lenge sia! FLINK JENTE!! [:D]

Føler jeg kuppa tråden litt nå....SORRY!!

Chill24; TUSEN TAKK!! Du aner ikke hvor godt det er å hørre!! Er litt sta ser du, hadde bestemt meg for å amme, å hadde ikke tenkt å gi opp så lett[:)]

Etter en slik prestasjon, har du full rett til å kuppe tråden!!! Hehehe...
Det må jeg si.... Wow.... Skal tenke på deg, dersom vi begynner å slite! *klapp,klapp*

Takker! Var jo ikke meningen å kuppe den, skal prøve å gi deg den tilbake...heheh... Tenk på meg vis du skulle slite, ikke gi opp!! Selv om du skal ikke amme for enhver pris...skal ikke gå på helsa løs! Men jeg er et enkelt tilfelle, svært få!! Men tenk positivt, sjangsen for at babyen din ikke vil ta deg bare for noen få ganger med flaske er liten!

Back
Topp