Juice/saft

Birdie

Glad i forumet
Noen som gir babyen juice eller saft? Hanne nekter å drikke vann idag, og er så sutrete pga. varmen. Lurer på å kjøpe noe juice eller saft, men tør liksom ikke...noen som vet noe om det ?

Nate likte heller ikke vann, men vi har prøvd og prøvd og nå går det ned på høykant. Her blir det ikke saft/juice før han er et par år i alle fall.

ORIGINAL: Nates Mamma

Nate likte heller ikke vann, men vi har prøvd og prøvd og nå går det ned på høykant. Her blir det ikke saft/juice før han er et par år i alle fall.

Samme her! Vi er ganske strenge på akkurat det. -De vet jo ikke noe annet enn vannsmaken heller, så det er vel bare å prøve litt til.[;)]

ORIGINAL: brummemor

Samme her! Vi er ganske strenge på akkurat det. -De vet jo ikke noe annet enn vannsmaken heller, så det er vel bare å prøve litt til.[;)]

samme vi tenker på, liker de ikke vann og du gir noe annet er det gjort!

ORIGINAL: brummemor

det er vi ganske kjipe på også... her i gården er det kun vann og mme

Leon har fått litt saft i dag, sånn fra 4 mnd.. Blander bittelitt i vannet hans... Skulle være kjempe streng på det, men han ville ikke ha noen ting.. Ikke grøt, ikke vann, ikke mme, ikke pure.. Så da var ho mor villig til å prøve litt saft, for jeg ville ikke at han skulle bli dehydrert i varmen.

Her får Oda pæresaft som fås kjøpt på små glass (ikke tilsatt sukker) , tar litt vann i bare, og det går ned som bare det[;)] Ikke spes glad i vann denne her heller, noe jeg trodde til å begynne med men... Nå vet jeg i allefall at ho får i seg masse væske i denne varmen og det er det viktigste[;)]

Siden Marius ikke skulle ha noe melk i dag pga. magevirus... så har
han fått eplejuicie utblandet i farris.
Og det tror jeg smakte - for i dag har han drukket 5 flasker på 250ml.

(Han er bedre i dag forresten - ikke noe feber, og fått da i seg mye
drikke.....skal prøve litt melk i morra & se hvordan det går. Hatt bare
to bleier med løs avf...ifht i går som det var fire.)

Back
Topp