Juice maskin?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Noen her som har det?
Sånn stor maskin man putter hele frukt/grønnskaker i også presser den juice ut i en kanne og sorterer fruktkjøtt osv?

Så en på Elkjøp til ca 1000,- og tror jeg ønsker meg en sånn[:D]
Prøve å bli litt sunn[8D]

Er du fornøyd med din og blir den brukt?

Vi kjøpte den til jul for 2 år siden.. Brukte den litt i romjula det året, så har den blitt stående.. [8D] Det er mye rengjøring på den.. Desverre..

samboeren min kjøpte en jusmaskin for noen år siden. brukte den et par ganger etterpå, så ble den stående i skapet og der står den godt.

vi har foddprocessor med appelsinpresse - er bare den juicen vi vil ha, så det går greit[:)]
ikke mye rengjøring heller - og mange andre funksjoner - kutte opp grønnsaker til terninger, vispe krem, lage mos, blande kjøttdeig om til farse, raspe ost osv osv.

Jeg har ikke så god erfaring dessverre.
Den er et herk å rengjøre, og du må kjøpe epler for hundre tusen kroner for å få nok til et glass juice..

Man må ha så forbanna mye frukt eller grønt for å få noe juice at det rett og slett blir grisedyrt..

Så kjedelig da [>:] det går kanskje ikke i oppvaskmaskina[:-]

Frukt er desverre ikke billig så da er det vel billigere å kjøpe ferdig juice da[:)]

Kanskje investere i en kjøkkenmaskin isteden da[;)]

ORIGINAL: *venterpånr2*

Jeg har phillips sin og syns den er helt super. Har brukt den veldig mye og syns juicen blir utrolig god.
Syns ikke det er så mye jobb å rengjøre den heller[8|]
Gleder meg til kvalmen forvinner så jeg kan begynne å bruke den igjen!

Ja det er den jeg så på..står at man kan ha oppi  hele frukt også..må du ha veldig mye for å få juice?
Skal følge med oppskrift hefte også, så får man noen tips[:)]

Back
Topp