Juhuuuuuu

Love4two

Forumet er livet
Jeg fikk i dag tilbud om å jobbe som p0edagogisk leder fram til januar [:)]
Mer annsvar, nye utfordringer og mer i lønn [:)]
Jeg takket ja jeg, så nå begynner jeg 2 uker før barnehagestart, ikke 1 uke som opprinnelig.
Svigermor skulle passet henne siste uke, så nå må nok sambo ta seg en uke ferie. Men det ordner seg nok [:)]
 
Gratulerer
 
Gratulerer så mye [:D]
 
 
ORIGINAL: Trista

Gratulerer så mye [:D]

 
Tuuuusen takk jenter [:D]
 
Å,så flott!! Grattis!
Der ser du- det ordner seg for snille jenter [:D][:D]
 
Gratulerer flinke deg... [:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: zahra

Gratulerer
 
Grattis, snuppa [:D]
 
ÅÅÅÅÅ, herlig!!
Er så glad på dine vegne vennen!!
Masse gratulerer!!
 
SÅ BRA!!
Koselig å høre at ting virkelig går din vei om dagen... Deilig å ha noe så positivt å se frem imot!! Vel fortjent!![:)]
 

Tusen takk for de koselige meldingene dere jenter [:)]

Jeg må si jeg gleder meg litt ekstra må ja [:)]
Vet ikke helt hva jeg går til, men har vært borti det meste tror jeg [;)]
Så står jeg jo ikke alene, så jeg finner vel ut av det sammen med de andre [;)]
 
Har glemt å "si" gratulerer her inne jeg, men du har jo fått SMS av meg da..
 
Så da sier jeg:
 
GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB!
 
Tihihihihihi [:D]
Ble mange fine rosa dansende elefanter her da, fikk ikke de på sms [:D]
 
Back
Topp