Jeg fikk i dag tilbud om å jobbe som p0edagogisk leder fram til januar [:)]
Mer annsvar, nye utfordringer og mer i lønn [:)]
Jeg takket ja jeg, så nå begynner jeg 2 uker før barnehagestart, ikke 1 uke som opprinnelig.
Svigermor skulle passet henne siste uke, så nå må nok sambo ta seg en uke ferie. Men det ordner seg nok [:)]
Mer annsvar, nye utfordringer og mer i lønn [:)]
Jeg takket ja jeg, så nå begynner jeg 2 uker før barnehagestart, ikke 1 uke som opprinnelig.
Svigermor skulle passet henne siste uke, så nå må nok sambo ta seg en uke ferie. Men det ordner seg nok [:)]

ÅÅÅÅÅ, herlig!!
