juhuuuu.

Låla

Betatt av forumet
Må juble litt i dag.[:)] Er 11 uker og det er bare en uka til den magiske grense.[:D][:D][:D]
Har veldig lyst å begynne å fortelle det til familie og venner no, men er litt usikker. Når har dere jenter tenkt å fortelle det?

Ha ha... Flink du då!! Eg har visst fortalt det til veldig mange etterhvert, men vi venter 2 små så då klarte eg ikkje holde meg :) Men så har eg en god mage allerede også, så folk kikker på den og tenker vel sitt ;) 10 uker på vei...

Jeg er 9 uker og har allerede sakt den gode nyheten til våres nærmeste venner å familie[:D] Men har tenkt å vente til jeg har vore på ultralyd i August før jeg sier det til ALLE [;)]

Flink du er!

Har fortalt det til noen av de nærmeste[:D]

Og grattis med 11 uker!![:D]

Kanskje vi kan begynne å fortelle det til de nærmeste.[:)] Kjenner det klør i fingrene.[:)]

Æ skal vente te uke 12 + litt, men det e ene å alene før at vi e på ferie da. Men æ kan ikke gå over stokk og stein å si det te alle da heller, da ikke foreldran hannes veit d enda. De får næmmelig ikke vite det før æ e i uke 14++. Det har sæ næmmelig sånn at når han kommer heim nu så reise vi rett på ferie og når vi e heime fra ferie så reise han rett i nordsjøen og kommer ikke heim før den 19 august (følte ikke det va nåkka man tok over tlf heller)....DRIIIIIIIT, men men mora hannes får vite det den 20 august på bursdagen sin[;)] så da ska æ skrike høyt kan dokker tru, da ska heile værden få vite det[:D]

Jeg har allerede fortalt det til mine søsken og foreldre, men venter nok med venner og slik til etter at jeg har passert tolv uker. Men regner med å fortelle det til svigers når vi reiser ned dit neste uke, da er jeg 10-11 uker på vei.

Ligger kun noen dager etter deg...[8D]

Gratulerer med 11 uker...

Vet ikke helt når jeg ska annonesere dette...Nå vet jo hele fammen det da, men ikke offisielt...Tror jeg kommer til å legge ut på Face og i bloggen min når jeg kommer hjem fra ferie...Om jeg ikke gjør det før vi drar...Er jo nesten 13 uker når vi drar så, litt vanskelig valg der..

Men hvis du føler for å si det nå og at du føler at alt vil gå bra (mest sannsynelig) så er det vel bare smått å begynne å slenge med leppa...[8D]

Hipp hurra[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp