Juhu,skryteskyte!

Antonie_

Elsker forumet
Mailykke <3
I dag har jeg og sambo kjøpt flybiletter til New York i januar! Herregud som jeg gleder meg til Januarsalg og babyklær shopping :-D

Noen som har erfaring med å fly så langt når man er gravid forresten? Er ca. 24 uker på vei når vi reiser...

Ellers,kom gjerne med tips til shopping/resturant/ting å gjøre i NY om du har vært der :-D

Nå ble jeg en smule misunnelig gitt;) Har aldri vært i NY før så ingen bra tips fra denne kanten:) Heldiggriser;):)

Ikke flydd så langt som gravid, men svigerinna mi fløy til Seattle og de gikk greit. Ha med deg papirer på graviditeten spesielt om du har stor mage da for ikke alle flyselskap vil ha med gravide som er langt på vei. Ha med en godkjenning fra lege/jordmor.

Var i New York nå i sommer, fin og stor by med MANGE mennesker! Vi tok sightseeingbuss for å se masse. Også var vi i rockefeller venter istedenfor empirestatebuilding for der var det billigere tror jeg og MYE mindre kø. Flott utsikt. Vi så timesquare både på dag og kveldstid, begge deler anbefales, men om du må velge så gjør det på kvelden.

Jeg fløy til Toronto, Canada da jeg var 7 mnd på vei 7,5 da vi dro tilbake). Gikk veldig greit det, men jeg hadde et veldig enkelt svangerskap også da.

Back
Topp