Juhu.. Hypermesis..

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Etter et noen dager på sykehus er jeg tilbake..
Er så uutholdelig kvalm.. Klarer virkelig ikke fatte at olk får flere barn etter å ha oplevd dette. Men heldigvis glemmer vi.. Selv om jeg tviler på at jeg glemmer dette..
var helt frisk når jeg gikk med Minstemann, så hadde absolutt ikke forventet dette..
jeg ligger pal på soffaen heledagen bortsett fa mellom 20-22, da er jeg i ok form. Får så vondt av familien min.
mannen er student så han er midt eksamenstid + bacleor inspurt. I tillegg jobber han natt og tar på seg masse ekstra nå som jeg er sykmeldt og kjener minimalt..
ville bare tømme meg litt.
noen i samme båt?
jeg er nå i 7+3, håper virkelig det går over til uke 12..

Huff. Har ikke hypermesis (ikke hva jeg tror) men er kvalm fra ca kl 9 om morningen til jeg legger meg ved nitiden på kvelden fordi jeg er helt utslitt. Samboer må gjøre alt! Lage mat og ta hånd om sønnen våres. Føler meg veldig i veien og igår hadde vi en kjempekrangel grunnet at jeg bare ligger i sengen og prøver å ikke kaste opp.
Så selv om jeg ikke har vært på sykehus så skjønner jeg litt hva du mener. Jeg håper det går over fort for både deg og meg, så vi kan nyte av familien og sommeren som kommer nå.

Huff.. ja, det eneste "positive" med å bli inlagt på sykehuset var st de irundt forsto hvor ille det var. føler virkelig med deg. Trist å høre at dere kranglet fordi han ikke skjønner hvor ille dt er. Ingen ligger i sengen i dagevis uten grunn.. Ihvertfall ikke når vi har en familie.
ja, vi får krysse fingrene for at det snart går over for oss snart:-) håper også samboeren din skjønner hvordan du har det Snart.

Sniker fra november. Var kvalm fra uke 5-10, var innlagt på sykehus den siste uken da jeg var helt utslitt og kroppen hadde gått i ketose. Det er håp i enden av tunnelen!

Hadde masse ketoner i urinen jeg å.. Vanskelig å se at det finnes en ende i tunellen nå. Men det er heldigvis en nydlg gulerot i enden:-)

Back
Topp