*IdaMor*
Elsker forumet
Spent på og høre om det blir keisersnitt på deg også?Ja, det frister egentlig veldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på og høre om det blir keisersnitt på deg også?Ja, det frister egentlig veldig
Det var hodeleie, så da går vi for naturig fødsel, selv om jeg synes det høres skikkelig skummelt ut;P Skal nok overleve, og det er jo en erfaring for livet=)Spent på og høre om det blir keisersnitt på deg også?
Det var hodeleie, så da går vi for naturig fødsel, selv om jeg synes det høres skikkelig skummelt ut;P Skal nok overleve, og det er jo en erfaring for livet=)
Nei, nummer to.. Men med første ble jeg satt i gang før det endte i hastekeisersnitt, så jeg har aldri fått oppleve at det starter av seg selv og å komme i mål.. Kun smertene ved konstante rier, så det er kanskje ikke så rart jeg gruer megEr det din første? Hadde en tøff første fødsel jeg, men kunne virkelig tenkt meg den naturlige måten denne gangen også
Så det går nok kjempe fint er en hærlig følelse når man er færdi
Nei, nummer to.. Men med første ble jeg satt i gang før det endte i hastekeisersnitt, så jeg har aldri fått oppleve at det starter av seg selv og å komme i mål.. Kun smertene ved konstante rier, så det er kanskje ikke så rart jeg gruer meg
Regnes heldigvis som førstegangsfødende på sykehuset selv om jeg har vært med på deler av det før, og de har lovet meg en god opplevelse
Ooooo.. Gleder meg sånnJa da sjønner jeg, du har jo bare fått kjenne på det som er vondt med en fødsel, og ikke fått den følelsen av og komme i mål og få babyen opp på seg, som premi Det er en fantastisk opplevelse! Jeg ville aldri vært foruten min første fødsel selv om den varte i 37timer
Sent from my GT-I9100 using BV Forum