Juhu! For meg 37 uker!

*IdaMor*

Elsker forumet
Da var jeg kommet til 37 uker! Jippi! Nå er ikke lillebror lenger regnet som prematur og er hjertelig velkommen <3 sitter i spenning hver eneste dag! Når kommer han, hvor stor er han, ligner han storebror. Åh så mye å lure på ;)

Tenkte å slenge med ett magebilde men får ikke lastet det opp...

Vil gjerne se deres mager også :) Skal se det er noen av de siste magebildene vi tar ;)

12000.JPG

Jeg fikk det til ;) Her er altså magen, 37 uker akkurat!

Gratulerer med 37 uker:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Tok dette for ei uke siden, 39uker på vei. uploadfromtaptalk1357476589764.jpg

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Flott mage! JEg tror i grunn min og din mage er ganske så lik, til tross for at jeg mest sannsynlig venter jente :) er 37 +1 idag og synes baby mer enn gjerne kan komme <3

Flott mage! JEg tror i grunn min og din mage er ganske så lik, til tross for at jeg mest sannsynlig venter jente :) er 37 +1 idag og synes baby mer enn gjerne kan komme <3

Åh jeg synes babyene våre kan komme nå jeg også! Hadde bestilt min til idag jeg :P Men tror det har blitt forsinkelser i leveransen :P

Gratulerer! Så fine mager :)

Åh jeg synes babyene våre kan komme nå jeg også! Hadde bestilt min til idag jeg :p Men tror det har blitt forsinkelser i leveransen :p

Hehe, slike forsinkelser kan vel forekomme dessverre :P
Selv håper jeg på å vente minst en uke siden foreldrene mine er på ferie denne uka ;)

Hehe, slike forsinkelser kan vel forekomme dessverre :p
Selv håper jeg på å vente minst en uke siden foreldrene mine er på ferie denne uka ;)

Ja kjærestn min reiste nettopp på jobb, så når lillebror ikke hadde tenkt seg ut idag kan han vente til neste helg :P Dette er da slik vi får bestemme selv det? :P

Fine magen:-) Gratulerer med 37 uker:-) Jeg kommer etter på tirsdag.. Da skal det vurderes om jeg får keisersnitt eller skal føde.. Litt spent med tanke på at ks betyr at hun er her om en uke eller to, mens vanlig fødsel mest sannsynlig betyr at hun ikke kommer før om 3-4 uker...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Fine magen:) Gratulerer med 37 uker:) Jeg kommer etter på tirsdag.. Da skal det vurderes om jeg får keisersnitt eller skal føde.. Litt spent med tanke på at ks betyr at hun er her om en uke eller to, mens vanlig fødsel mest sannsynlig betyr at hun ikke kommer før om 3-4 uker...

å, kan jeg spørre hvorfor det kanskje blir keisersnitt? Kan jo hende du har sagt det før, men *gullfisk...*

Mulig seteleie og det vil jeg ikke med tanke på at det er over to timer til sykehuset.. Er så forberedt på det nå at jeg nesten blir skuffet om hun snur seg igjen.. Har jo liksom vendt meg til tanken at ho kommer i løpet av to uker nå:-P

Mulig seteleie og det vil jeg ikke med tanke på at det er over to timer til sykehuset.. Er så forberedt på det nå at jeg nesten blir skuffet om hun snur seg igjen.. Har jo liksom vendt meg til tanken at ho kommer i løpet av to uker nå:p

får håpe at du får det som du vil da :-) lykke til iallefall!!

Mulig seteleie og det vil jeg ikke med tanke på at det er over to timer til sykehuset.. Er så forberedt på det nå at jeg nesten blir skuffet om hun snur seg igjen.. Har jo liksom vendt meg til tanken at ho kommer i løpet av to uker nå:p

Å, såpass. Håper du uansett blir godt ivaretatt, og det virker det jo som. Hihi, greit å ha en sluttdato på dette :)

Mulig seteleie og det vil jeg ikke med tanke på at det er over to timer til sykehuset.. Er så forberedt på det nå at jeg nesten blir skuffet om hun snur seg igjen.. Har jo liksom vendt meg til tanken at ho kommer i løpet av to uker nå:-P

Er på sykehuse nå jeg får og se hvordan han ligger og hvor stor han er... De veiver ks forran ansikte mitt, så nå har jeg forberedt meg på at det er slik det blir... Kan ikke lyve og si jeg blir litt skuffet vist de forandrer planene nå :p hadde vært så fint å få en dato, og vite at da kommer de ;)

Er på sykehuse nå jeg får og se hvordan han ligger og hvor stor han er... De veiver ks forran ansikte mitt, så nå har jeg forberedt meg på at det er slik det blir... Kan ikke lyve og si jeg blir litt skuffet vist de forandrer planene nå :p hadde vært så fint å få en dato, og vite at da kommer de ;)

Ja, det frister egentlig veldig;)

Back
Topp