JUHU :) Da er vi nye hus eiere med nye jobber :)

ORIGINAL: majo88

gratulerer så kjempe mye=) dette fortjener dere:D:D

Herregud så bra Connie!!!!!!!!
Så flinke dere er!! All grunn til å være stolte over dere selv og hverandre altså!!!
Ikke værst av mannen din å få 3 av 3 jobber ass!!!! Det står det respekt av!![:D]

Unner dere dette med hele mitt hjerte!!!!

Så glad på deres vegne[:D]

gratulerer connie, råflott hjem!!! kan jeg få en kjapp oppdatering på livet ditt? når beg du jobb? emilia i bhg da eller? trist å flytte eller bare gøy? spennende tider!!!! forandring er en nødvendighet her i livet;)

ORIGINAL: barehege

GRATULERER!!!! Så utrolig herlig at alt ordnet seg!!! [:)]

Og lykke til med salget av huset dere har nå[:)]

ORIGINAL: Ty

Grattis med nytt hus og jobb!
Alt ordner seg for snille jenter[:D]

Sign!!! Krysser fingrene for at det går like greit å selge huset deres også[;)]

Gratulerer så mye med jobb og hus! Så bra det ordnet seg for dere! Ordner alltid seg for de søte og snille vettu![:)]

Gratulerer så masse med hus og jobber til dere begge=) håper ting ordner seg for deg når du flytter hjemover igjen=) blir nok godt for deg tenker jeg=) Masse lykke til med hussalg der oppe da=)

Tusen takk alle sammen [:D] er veldig hektisk om dagen nå, så får ikke vært så mye her inne på bv!! stod opp kl 7 i dag, fikk taksmann som skulle måle kvm kl 9, og fotograf kl 14 i dag for å ta bilder av huset[;)] så i mellom tiden har jeg vasket og ryddet som en gud he he!!

ORIGINAL: Luddaliten

gratulerer connie, råflott hjem!!! kan jeg få en kjapp oppdatering på livet ditt? når beg du jobb? emilia i bhg da eller? trist å flytte eller bare gøy? spennende tider!!!! forandring er en nødvendighet her i livet;)

he he [:D] jeg begynner å jobbe 1 desember istede¨for 4 januar, så får gradert perimsjon så den blir lengre, skal da ha en dag i uken som jeg har fri som blir mamma og emilia dag[:D] har ikke begynt med barnehage undersøkelser enda men er så heldig at mamman til bestevennina mi er dagmamma og kan ta henne i mellomtiden [:D] jeg jobber en del skift så da vil aldri emilia være der så mange timer om gangen uansett[:D] IKKE trist å flytte ovehode bare gøy [:D] vil jo være litt vemoding og selge ett hus vi har byggd selv, men det vil nok bli værst for mannen min[8|] jeg vet at vi vil få det sååååå mye bedre der nede enn her oppe uansert[:D] og når vi har fått en sånnt fint rekkehus med høy standar så er det ikke så ille og slege huset heller [;)] også ligger huset så perfekt til i forhold til oppveksten til emilia, og barnehgen ligger 30 m unna rekkehuset vårt [:D][:D][:D] så nei det her blir TOPP [:D][:D][:D][:D]

gratulerer så mye![:D]

Juhu! Å det badet er så fint! [:D]
Gratulere så masse med både jobb og hus[:D] Så bra at alt ordnet seg for deg[:)]

ORIGINAL: majo88

gratulerer så kjempe mye=) dette fortjener dere:D:D

så flaks dere har hatt!! kjempe gøy[:D]

ORIGINAL: Antemor

Hurra for familien din [:)][:)][:)] Ny start, nye muligheter!

Back
Topp