Juhu, 18 uker

Tullemor79

Gift med forumet
i dag!!!!!!! Kunne bare den hersens kvalmen slippe taket[:'(] Formen er mye bedre da, og nå er det snart jul! Gleder meg som en unge i år!![:D]

Takk for det vennen![:)] Tida har ikke gått så fort her nei, men det går litt fortere nå! UL er 16. desember, så det er fortsatt noen dager å vente[:)]

Håper du blir bedre snart frøken!! Siste julen du feirer uten to viltre krabater, nyt den med andakt [:D]

jammen blir det spennende på UL!

Tida flyr![:D]
Håpa kvalmen slepper taket til jul i alle fall. 

Oi som tiden går, gratulerer så mye...nå nærmer du deg halvgått svangeskap så flott da. Noen uker til og det er sikkert å føde også, men for al del knip igjen da...det er ikke noe moro med fortidlig fødte...kan bli komplikasjoner....

Takk for det jenter!! Kvalmen skal ikke ødelegge for julematen nei[8D]

Twinanne: jeg har nok tenkt til å knipe igjen en god stund til ja[:)] Foreløpig kjenner jeg jo ikke liv en gang, så det er leeeeeenge til de skal ut (håper jeg iallefall)! To uker til halvveis med en, er vel litt kortere med to... hjelpes, tida kommer nok til å gå fort framover ja. Må jo handle utstyr også, har ikke noen ting

Bra ruga så langt!!! [:)] 18 uker, da er du jo halvgått!!! (man regner vel snitt på ca 37 uker med tvillinger)

Koselig med jul, vi hadde julefeiring med familien og jentene i dag - og det var full fart! Skal heie på deg, knip igjen og ta godt vare på deg selv fremover.. Kan jo hende det blir tungt og tyngre enn tungt den siste kneika så du må ikke ha dårlig samvittighet for å sette deg godt til rette i sofaen og pleie kroppen!

Spennende med UL før jul også!  Lykke til med videre ruging!

ORIGINAL: Pelotte

Bra ruga så langt!!! [:)] 18 uker, da er du jo halvgått!!! (man regner vel snitt på ca 37 uker med tvillinger)

Koselig med jul, vi hadde julefeiring med familien og jentene i dag - og det var full fart! Skal heie på deg, knip igjen og ta godt vare på deg selv fremover.. Kan jo hende det blir tungt og tyngre enn tungt den siste kneika så du må ikke ha dårlig samvittighet for å sette deg godt til rette i sofaen og pleie kroppen!

Spennende med UL før jul også!  Lykke til med videre ruging!

Tusen takk!! Så koselig at noen med tvillinger er her inne å legger igjen hilsen også!! Blir nok tungt etterhvert ja, men foreløpig er jeg heldigvis ikke så stor[:)]

Back
Topp