Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uh.. får du i deg så lite mat, er det det?Jubler for at jeg ikke ble lagt inn i dag
Uh.. får du i deg så lite mat, er det det?
Huff, høres ikke godt it. Krysser fingre for at du blir bedre snart!!Lite mat og drikke ja... + oppkast
Huff, høres ikke godt it. Krysser fingre for at du blir bedre snart!!
Å herlighet!! DET håper jeg virkelig du slipper!! Må være helt forferdelig!håper jeg også! Men sist varte det hele svangerskapet...
Lykke til!Jubler for TUL i morgen Håper at det fortsatt er liv i begge tvillingene, og at plasseringen på tvilling 2 ikke blir et problem videre.
Så spennende! Masse lykke til i morgen. Oppdater oss når du har vært derJubler for TUL i morgen Håper at det fortsatt er liv i begge tvillingene, og at plasseringen på tvilling 2 ikke blir et problem videre.
Masse lykke til!Jubler for TUL i morgen Håper at det fortsatt er liv i begge tvillingene, og at plasseringen på tvilling 2 ikke blir et problem videre.
Skal åsså på ul i mårra å er spent på om det er liv i begge to enda, siden vi mista sist i uke 7.Jubler for TUL i morgen Håper at det fortsatt er liv i begge tvillingene, og at plasseringen på tvilling 2 ikke blir et problem videre.
Lykke til!Skal åsså på ul i mårra å er spent på om det er liv i begge to enda, siden vi mista sist i uke 7.
Skal åsså på ul i mårra å er spent på om det er liv i begge to enda, siden vi mista sist i uke 7.
Masse lykke til i dag!Skal åsså på ul i mårra å er spent på om det er liv i begge to enda, siden vi mista sist i uke 7.