- Jubletråd -

Jubler for at jeg straks kan gå hjem og sove og at det bare er to netter igjen av denne økta! Kjenner at det er tuuuungt å være våken om natta nå.
 
Jubler for 11 dpo, eller 3+3, og endelig en strek mannen kan se uten at jeg peker for ham :knegg::hello2
 

Vedlegg

  • IMG_20200314_083158.jpg
    IMG_20200314_083158.jpg
    27,1 KB · Visninger: 20
Jubler også for at puppene endelig har fått litt størrelse:dance011
 
Jublar for litt kvalme, uggen i magen og litt dårleg matlyst. Godt med litt meir symptom, sjølv om det ikkje er så kjekt når det står på.
 
jubler for at mannen kjøpte brus i går :p
 
Jubler for at jeg sa det til min fastlege som også er min kollega igår:hilarious: er konisert så hadde litt spørsmål ang det:happy:
 
å nå kommer han snart hjem :p
Stakkars mann, alt han gjør irritere meg for tiden :oops:

Min og :woot:
Han gjør ikke anna enn å prøve sitt beste hele dagene, rydder, tar ungene, lager middag til jeg kommer fra jobb...men stakkars mann så sur og irritert jeg er på han!
Blir jo litt frustrert på meg selv og :(
 
Min og :woot:
Han gjør ikke anna enn å prøve sitt beste hele dagene, rydder, tar ungene, lager middag til jeg kommer fra jobb...men stakkars mann så sur og irritert jeg er på han!
Blir jo litt frustrert på meg selv og :(

Ja, det er jo ikke det at de ikke prøver :p får håpe det går over snart! Hvis ikke trur jeg det blir lenge til november :smiley-ashamed004
 
Ja, det er jo ikke det at de ikke prøver :p får håpe det går over snart! Hvis ikke trur jeg det blir lenge til november :smiley-ashamed004
Håper jeg og!! Er jo kjempeslitsomt å vær så irritert å sur hele tiden :wtf:
Husker fra forrige svangerskap fikk jeg helt avsmak på mannen i starten. Altså, han luktet dårlig og alt var bare kvalmende. Stakkars stakkars mannen min :laughing002 jeg sa aldri noe til ham da, bortsett fra når han faktisk hadde dårlig ånde:sick009 heldigvis gikk det over etter noen uker, kanskje i uke 10-11 ish. Så det er håp for forholdet :hilarious:
 
Husker fra forrige svangerskap fikk jeg helt avsmak på mannen i starten. Altså, han luktet dårlig og alt var bare kvalmende. Stakkars stakkars mannen min :laughing002 jeg sa aldri noe til ham da, bortsett fra når han faktisk hadde dårlig ånde:sick009 heldigvis gikk det over etter noen uker, kanskje i uke 10-11 ish. Så det er håp for forholdet :hilarious:

så bra jeg ikke er alene da :p
 
Back
Topp