L Litagogogo Andre møte med forumet 7 Jan 2013 #2 Det er all grunn til å juble da!! Lykke til videre i svskapet
V Vepsen Forelsket i forumet Juli13-jentene 7 Jan 2013 #3 Så bra! Krysser fingrene for at det fortsetter!
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 7 Jan 2013 #5 Gratulerer med 13 uker, så bra at formen er topp
Neom Glad i forumet Juli13-jentene 7 Jan 2013 #7 Gratulerer med 13 uker, og det må være deilig at formen er bra. Gleder meg veldig til å bli kvitt viruset jeg har slitt med i over en måned nå.
Gratulerer med 13 uker, og det må være deilig at formen er bra. Gleder meg veldig til å bli kvitt viruset jeg har slitt med i over en måned nå.
ulfa Glad i forumet Juli13-jentene 7 Jan 2013 #9 Det er så deilig Endelig kom jeg meg på skolen igjen, uten å føle meg trøtt, uggen og føle for å spy hele tide
Det er så deilig Endelig kom jeg meg på skolen igjen, uten å føle meg trøtt, uggen og føle for å spy hele tide
Løvesnuppa Gift med forumet Juli13-jentene 7 Jan 2013 #12 Hipp hurra! Jeg er også 13 uker i dag, og jubler litt jeg også!