Jubeltråden

Er på kjærestetur til Roma og jubler over at kvalmen så og si er borte! :angelic: Går selvfølgelig fortsatt på kvalmestillende, men fortsatt helt uvirkelig nydelig å ikke kjenne på konstant kvalme:love017

Med den ekstreme trøttheten Xonvea har ført til hver eneste dag og kveld de siste ukene, er jeg ekstremt takknemlig i dag for å slippe lage matpakker til jentene mine i kveld pga helligdag i morgen. Slipper å innse midt i zombie-tilværelsen at jeg må kvikne til for å lage matpakker. Akkurat nå ble gleden så stor at den måtte jubles for :dance008

Første morgen uten Xonvea innabords, og jeg har ikke kastet opp enda? Er det et lite håp om at helvetet er over? :nailbiting: Tørr ikke håpe heeelt enda, kan fort snu iløpet av dagen!

Så bra Jeg tok NIPT for nesten 3 uker siden, men har fortsatt ikke fått svar. Hvor lenge måtte du vente?
For oss tok det bare 8 dager, og det var over pinse, så bare 5 virkedager. Tok test hos Oslo City legesenter som ble sendt til USA for analyse, så jeg forventet at det skulle ta lenger tid egentlig. Tok du offentlig?

Back
Topp