Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er faktisk gravid igjen, også så fort! Hadde aldri trodd det siden det tok 6 mnd fra forrige gang jeg mistet til jeg ble gravid og fikk EXU. Alt ligger jo til rette for at det skal gå bra, så jeg må bare juble litt jeg også
Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg skal få kjenne spark igjen og oppleve det å være gravid igjen. Er så takknemlig
Det var jo tungt og vondt på mange måter også, men så vakkert og etterlengtet samtidig! Skal prøve å nyte prosessen litt mer nå, men det kløøør jo i fingrene etter at tiden skal gå litt fortere 

Skikkelig rart at det gikk bare 3 mnd for oss ogsåMå klype meg litt i armen over at dette faktisk skjer![]()
Jeg er faktisk gravid igjen, også så fort! Hadde aldri trodd det siden det tok 6 mnd fra forrige gang jeg mistet til jeg ble gravid og fikk EXU. Alt ligger jo til rette for at det skal gå bra, så jeg må bare juble litt jeg også
Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg skal få kjenne spark igjen og oppleve det å være gravid igjen. Er så takknemlig
Det var jo tungt og vondt på mange måter også, men så vakkert og etterlengtet samtidig! Skal prøve å nyte prosessen litt mer nå, men det kløøør jo i fingrene etter at tiden skal gå litt fortere
![]()
, etter sa. Etter 20 mnds prøving liksom 
Så deilig, og hurraaa gratulererSkikkelig rart at det gikk bare 3 mnd for oss også, etter sa. Etter 20 mnds prøving liksom
![]()
Endelig liksom
Jeg ble gravid 2 uker etter EXU operasjon. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd det skulle klaffe, men kunne jo ikke la en eneste eggløsning slippe unna uten et forsøk 
Overlykkelig og full av håp nå, nå må det gå veien 

Åå, tenkt det! Bare 2 ukerSå deilig, og hurraaa gratulererEndelig liksom
![]()
Jeg ble gravid 2 uker etter EXU operasjon. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd det skulle klaffe, men kunne jo ikke la en eneste eggløsning slippe unna uten et forsøk
Overlykkelig og full av håp nå, nå må det gå veien
![]()
gratulerer til deg og
må ha vært forferdelig med Exu. Det må gå veien nå ja! Syns vi har vært igjennom nok..Det var litt skummelt ja, ble brått litt farlig med blod i buken og alt det der. Mye stress og smerter. Nei jeg er helt enig, vi har vært igjennom nok nå! Så nå ser vi fremover og fokuserer på den lille som vi sitter å produserer i skrivende stundÅå, tenkt det! Bare 2 ukergratulerer til deg og
må ha vært forferdelig med Exu. Det må gå veien nå ja! Syns vi har vært igjennom nok..

Det er sant, vi må se fremover Fantastisk å tenke på at de vokser inni oss akkurat nå, og mye skjer hver dag
gleder meg skikkelig til å dra på ultralyd, og etterhvert kjenne spark, som du skriver. Det blir rart, men sikkert skikkelig fint 

) om at eg er gravid og må bli teken ut av jobb pga risiko.