Jubeltråden

Favoritt tråden min :angelic:
i all stress og bekymring er det jammen greit å kunne juble litt også :smiley-bounce016

Hurra hurra for lille «Valmi» i magen! Samboer har døpt spiren som er på størrelse med et valmuefrø :hilarious: Førstemann het «Bringebær» til dagen han ble født, for han var på størrelse med et bringebær når vi fant ut om han!

Må klype meg litt i armen over at dette faktisk skjer :Heartblue :Heartpink Jeg er faktisk gravid igjen, også så fort! Hadde aldri trodd det siden det tok 6 mnd fra forrige gang jeg mistet til jeg ble gravid og fikk EXU. Alt ligger jo til rette for at det skal gå bra, så jeg må bare juble litt jeg også :angelic: Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg skal få kjenne spark igjen og oppleve det å være gravid igjen. Er så takknemlig :Heartred Det var jo tungt og vondt på mange måter også, men så vakkert og etterlengtet samtidig! Skal prøve å nyte prosessen litt mer nå, men det kløøør jo i fingrene etter at tiden skal gå litt fortere :laughing002:love017

Må klype meg litt i armen over at dette faktisk skjer :Heartblue :Heartpink Jeg er faktisk gravid igjen, også så fort! Hadde aldri trodd det siden det tok 6 mnd fra forrige gang jeg mistet til jeg ble gravid og fikk EXU. Alt ligger jo til rette for at det skal gå bra, så jeg må bare juble litt jeg også :angelic: Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg skal få kjenne spark igjen og oppleve det å være gravid igjen. Er så takknemlig :Heartred Det var jo tungt og vondt på mange måter også, men så vakkert og etterlengtet samtidig! Skal prøve å nyte prosessen litt mer nå, men det kløøør jo i fingrene etter at tiden skal gå litt fortere :laughing002:love017
Skikkelig rart at det gikk bare 3 mnd for oss også:love017, etter sa. Etter 20 mnds prøving liksom :dead:

Skikkelig rart at det gikk bare 3 mnd for oss også:love017, etter sa. Etter 20 mnds prøving liksom :dead:
Så deilig, og hurraaa gratulerer :love017 Endelig liksom :Heartred :laughing002 Jeg ble gravid 2 uker etter EXU operasjon. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd det skulle klaffe, men kunne jo ikke la en eneste eggløsning slippe unna uten et forsøk :angelic::laughing021 Overlykkelig og full av håp nå, nå må det gå veien :Heartpink:Heartblue:duckie

Så deilig, og hurraaa gratulerer :love017 Endelig liksom :Heartred :laughing002 Jeg ble gravid 2 uker etter EXU operasjon. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd det skulle klaffe, men kunne jo ikke la en eneste eggløsning slippe unna uten et forsøk :angelic::laughing021 Overlykkelig og full av håp nå, nå må det gå veien :Heartpink:Heartblue:duckie
Åå, tenkt det! Bare 2 uker :Heartred gratulerer til deg og :love017 må ha vært forferdelig med Exu. Det må gå veien nå ja! Syns vi har vært igjennom nok..

Åå, tenkt det! Bare 2 uker :Heartred gratulerer til deg og :love017 må ha vært forferdelig med Exu. Det må gå veien nå ja! Syns vi har vært igjennom nok..
Det var litt skummelt ja, ble brått litt farlig med blod i buken og alt det der. Mye stress og smerter. Nei jeg er helt enig, vi har vært igjennom nok nå! Så nå ser vi fremover og fokuserer på den lille som vi sitter å produserer i skrivende stund :Heartred :love017

Uff, så forferdelig :Heartred Det er sant, vi må se fremover Fantastisk å tenke på at de vokser inni oss akkurat nå, og mye skjer hver dag :love017 gleder meg skikkelig til å dra på ultralyd, og etterhvert kjenne spark, som du skriver. Det blir rart, men sikkert skikkelig fint :love017

I dag gjør hormonene mine meg veldig glad. Ikke bare er jeg glad for at jeg er gravid, er så glad på vegne av alle her, scrolla såvidt nedover dagbøkene under "Vi som prøver", og ble rett rørt av å se så mange kjente fjes som hadde "gravid" i tittelen på dagboka sin.

I dag er det akkurat en uke siden jeg fikk min første positive strek, og den var så svak at jeg var litt usikker på å bli med her men… Fortsatt gravid, med mye sterkere streker nå :happy093

Hatt samtale med sjefen (som eg har grua meg skikkeleg til :bag: ) om at eg er gravid og må bli teken ut av jobb pga risiko.

Eg visste jo eigentleg at det kom til å gå greit, men jublar for at det er unnagjort og for at sjefen blei glad og gratulerte:cheers

Back
Topp