Jubeltråden

Jubler over at jeg enda kan trene styrketrening et par dager i uka uten problemer, og at styrken ikke er heeelt i dass enda❤️

Jubler for 3+ i dag 5+3. Ikke turt å ta den før nå :angelic: Litt vemodig med siste graviditet, så kommer aldri til å få en positiv test noen gang igjen. Nesten så jeg vil kjøpe en til 10-pakning med makesure bare for å teste:hilarious:

Jubler for helg så jeg får være kvalm i fred :hilarious: :happy093 Er kvalm i perioder i løpet av dagen og det er slitsomt på jobb, så jeg håper jeg holder ut de neste to ukene før det er ferie...

Jubler for at den verste kvalmen har gitt seg! Nå klarer jeg stort sett å regulere den med små og hyppige måltider

Jubler for at det bare er to uker igjen til TUL! Har gått rundt i nesten to måneder og ventet på å få bekreftet at alt ser bra ut. Er i uke 12+2 ved TUL, så om alt er som det skal føler jeg meg endelig trygg nok til å si det til de aller nærmeste

Jubler over at det er TUL på fredag! Vi har aldri kommet oss til TUL før det har gått galt før, så håper inderlig på positiv tilbakemelding på fredag :Heartred

Jubler over at det er TUL på fredag! Vi har aldri kommet oss til TUL før det har gått galt før, så håper inderlig på positiv tilbakemelding på fredag :Heartred
Så spennende!
Det blir gøy å se :Heartpink

Back
Topp