Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må si at jeg må juble over at jeg ikke er høy gravid i denne varmen [emoji23] Det må være helt forferdelig [emoji86]
Termin 2. mars skal være 10+0 i dag.. Hadde termin 4. selv men ble flytta i går til 1., og jm skrev da 10+0. Det stemte også med at jeg trodde jeg var 9+3 I går før jeg dro på ul..Jubler over tul! Alt bra med mini og ny termin!
Det jeg ikke skjønner er hvordan de teller uker.. For når jeg har telt 40+3 uker har jeg termin 5.mars, da skal jeg være 9+4 i dag. Har nå vært på ul og fått bekreftet at jeg er 9+4,men termin 2. Mars? Teller de ikke med de +3 dagene på ul termin?
Ja det var noe sånt jeg trodde og, men legen sa at det sto termin nede i hjørnet på bildet jeg fikk med meg og der står det altså 2. Mars og fosteret er målt til 9+4. Så jeg vet ikke, men tenkte at jeg fpr ta utgangspunkt i at legen oppgir termin som stemmer.Termin 2. mars skal være 10+0 i dag.. Hadde termin 4. selv men ble flytta i går til 1., og jm skrev da 10+0. Det stemte også med at jeg trodde jeg var 9+3 I går før jeg dro på ul..
Jeg har tenkt å ringe jordmor å se om jeg får en time snart, så kan eventuelt høre hva hun sier også.Ja, altså den endelige kommer ikke før oul uansett. Hvis han sier 2. Mars hadde jeg forholdt meg til 10+0 i hvertfall [emoji4]