Jubler over å komme til uke 5 i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og halvveis til tolv!! Det ser jeg fram til med 6+0 på lørdag!Jubler over ny uke! 6+0
Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang Har nedelling til så mye. 19 dager til vi er der det gikk galt sist, 24 dager til ul osvOg halvveis til tolv!! Det ser jeg fram til med 6+0 på lørdag!
Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang Har nedelling til så mye. 19 dager til vi er der det gikk galt sist, 24 dager til ul osv
Jeg putter også mammaklær i handlekurven, men kjøper ikke noe enda (selv om jeg har veldig lyst)! Redd for å jinxe noe [emoji85]Jeg jubler over at jeg sitter å putter mammaklær i handlekurver på nett! [emoji23] [emoji85]
Shoppingproblem og utålmodighet.. [emoji57] [emoji16]
Jeg er så enig med deg!! Svart på hvitt gravid og antall uker er noe egetJubler over IKM i dag og positiv clearblue digital 1-2 uker i går kveld [emoji173] Har tatt flere strips tester som har vært positive, men det er noe helt spesielt med de digitale der det står svart på hvitt gravid [emoji4][emoji173]
Jubler over 6+3 og bankende hjerte på ultralyd. Da er jeg et steg lenger enn sist og håper, håper, håper at dette holder hele veien.
Nei, henvist fra legen. De hadde tid nå før sommerferien så det var supert. Personlig ville jeg helst hatt nærmere uke 8, men men. Var så spent at jeg klarte ikke spise lunsj før jeg hadde vært inne.Har du vært på privat?
Ååå, men så herlig! Du kan jo bestille privat etter sommerferien da? Nærmere uke 12-13?Nei, henvist fra legen. De hadde tid nå før sommerferien så det var supert. Personlig ville jeg helst hatt nærmere uke 8, men men. Var så spent at jeg klarte ikke spise lunsj før jeg hadde vært inne.
Jeg får ul da også med henvisning fra lege. Så legen sendte ny henvisning i dag automatisk når han fikk melding om at alt var ok. Antar den blir etter ferien i uke 11 eller 12.Ååå, men så herlig! Du kan jo bestille privat etter sommerferien da? Nærmere uke 12-13?
Jeg har time når jeg er 9+3, jeg vurderer time i uke 14-ish.