Jubeltråden

Oi, det har jeg ikke tenkt på en gang :hilarious: Har nedelling til så mye. 19 dager til vi er der det gikk galt sist, 24 dager til ul osv :p
:hilarious:
Er ikke så greit å holde styr på alle datoene, men vi har mye å se frem til og ente spent på. Krysser fingrene for at alt går bra for oss! :happy:

Jeg jubler over at jeg sitter å putter mammaklær i handlekurver på nett! [emoji23] [emoji85]

Shoppingproblem og utålmodighet.. [emoji57] [emoji16]

Jeg jubler over at jeg sitter å putter mammaklær i handlekurver på nett! [emoji23] [emoji85]

Shoppingproblem og utålmodighet.. [emoji57] [emoji16]
Jeg putter også mammaklær i handlekurven, men kjøper ikke noe enda (selv om jeg har veldig lyst)! Redd for å jinxe noe [emoji85]

Jeg kjøper ikke mammaklær før jeg MÅ! Bruker pop-trash buksene til Only/Veromoda de dagene jeg er så oppblåst at jeansen ikke føles behagelige :)

Jeg lager en tråd om mammaklær :) Gjerne legg inn tips der!

Passer fint at det er sommer så man kan gå i løse kjoler og skjørt[emoji1303][emoji4] er så oppblåst at det ser ut som jeg er gravid[emoji28]

Jubler over IKM i dag og positiv clearblue digital 1-2 uker i går kveld [emoji173] Har tatt flere strips tester som har vært positive, men det er noe helt spesielt med de digitale der det står svart på hvitt gravid [emoji4][emoji173]

Jubler over IKM i dag og positiv clearblue digital 1-2 uker i går kveld [emoji173] Har tatt flere strips tester som har vært positive, men det er noe helt spesielt med de digitale der det står svart på hvitt gravid [emoji4][emoji173]
Jeg er så enig med deg!! Svart på hvitt gravid og antall uker er noe eget:happy:

Jubler over 6+3 og bankende hjerte på ultralyd. Da er jeg et steg lenger enn sist og håper, håper, håper at dette holder hele veien.

Juble for klar positiv graviditetstest i dag og at jeg har kommet i termingruppe :Heartred

Nei, henvist fra legen. De hadde tid nå før sommerferien så det var supert. Personlig ville jeg helst hatt nærmere uke 8, men men. Var så spent at jeg klarte ikke spise lunsj før jeg hadde vært inne.
Ååå, men så herlig! Du kan jo bestille privat etter sommerferien da? Nærmere uke 12-13? :happy:
Jeg har time når jeg er 9+3, jeg vurderer time i uke 14-ish.

Ååå, men så herlig! Du kan jo bestille privat etter sommerferien da? Nærmere uke 12-13? :happy:
Jeg har time når jeg er 9+3, jeg vurderer time i uke 14-ish.
Jeg får ul da også med henvisning fra lege. Så legen sendte ny henvisning i dag automatisk når han fikk melding om at alt var ok. Antar den blir etter ferien i uke 11 eller 12.

Back
Topp