Jubeltråden

Bare 6 dager igjen til TUL! :woot:

TUL idag gikk strålende, spira er akkurat perfekt i forhold til hvor langt på vei jeg er, fikk høre hjerte :Heartred

Føler meg så heldig! Og så forelsket, noe som passer ekstra fint i dag. Forelsket i underet som vokser inni meg, men også i han som hjalp til med å lage spiren. Litt fjollete i dag ❤

Denne uken har vi hatt første legetime og første TUL. Det hele begynner å bli mer virkelig nå! [emoji173]

Hvordan var TUL? Såg de noe?Er selv 7+3 å vurderer sterkt TUL.

fikk se hjertet, men pga all hormonstimuleringen under ivf hadde jeg masse store eggposer som lagde skygger, så fikk ikke se selve knøttet. sist svangerskap kunne vi tydelig se babyen i uke 7 :) har booka meg privat ul i uke 9,

Ikm og 4+0[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Her ser det ut til at det kan bli ny rekord på svangerskapslengden:p Håper det holder hele veien! Går og venter på nye digitale i posten, gleder meg til å forhåpentligvis se 3+ :D

Her ser det ut til at det kan bli ny rekord på svangerskapslengden:p Håper det holder hele veien! Går og venter på nye digitale i posten, gleder meg til å forhåpentligvis se 3+ :D

Herlig[emoji7][emoji7]

Fått tidlig ultralyd time til mandag! Blir spennende å se om jeg er så langt på vei som jeg tror [emoji2]

Fått time til tidlig ul den 7..
Og hcg fra 5+1 og 5+3 var 5240 og 12018.

Prøver å senke skuldrene litt :)

Hurra!! [emoji173][emoji173]

Åh jeg var så bekymret i dag tidlig. Var ikke kvalm sånn som jeg har vært. Men det gikk over da jeg hadde siste klient på benken og kvalmen kom kastende over meg. Måtte sette meg ned, men klarte å fullføre behandlingen. Og nå er jeg hjemme. [emoji173]️ Kvalm som bare det! Og jubler over det. [emoji7][emoji322]

Jubler over att første person i november forumet har begynt å skrive[emoji322][emoji4] Det har jeg gledet meg lenge til[emoji4] for da har vi (mange) plutselig kommet ett godt stykke in i første trimester. Gleder meg til å se forum etter forum bli blått etter oss [emoji5]

Back
Topp