Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men er like nervøs hvert år [emoji23]Aldri fått baksmell enda [emoji1] bare fått tilbake [emoji4]
165 dager siden for meg nå [emoji1]18 uker siden røyke slutt
18 uker siden røyke slutt
Så flinke dere er ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug165 dager siden for meg nå [emoji1]
Når jeg ble gravid sist, så sluttet jeg å røyke rett før el og når tr kom så starta jeg på igjen [emoji23] så egentlig 2 uker på og 2 uker av [emoji23] men sluttet nå i oktober for gikk fra 100% vikariat til min lille 23%fast stilling og hadde ikke råd til å røyke lengre [emoji23]Så flinke dere er ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug
Du var god som holdt to uker på og to uker av da jaja, finnes bedre ting å evnt spare pengene tilNår jeg ble gravid sist, så sluttet jeg å røyke rett før el og når tr kom så starta jeg på igjen [emoji23] så egentlig 2 uker på og 2 uker av [emoji23] men sluttet nå i oktober for gikk fra 100% vikariat til min lille 23%fast stilling og hadde ikke råd til å røyke lengre [emoji23]
Ville ha begge deler [emoji13] men angrer i etter kant da. Ble avhengig av å lukte på røyk [emoji85] røyket ikke selv men satt ved siden av andre [emoji87]Du var god som holdt to uker på og to uker av da [emoji14] jaja, finnes bedre ting å evnt spare pengene til
Så flinke dere er ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug
Gleder meg over at det snart er helg og testetid!
Så flinke dere er ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug
Skjønner deg godt jeg. Og dømmer ikke! Røykeslutt er vanskelig.
Idag jubler jeg for dpo land
Tusen takk Nei, har ikke den nå. Hadde den sist jeg sluttet å røyke,da jeg fant ut at jeg var gravid, var jo litt morsomt å se hvordan penger man sparte (ja,dumme meg presterte å begynne igjen etter en fest da jeg var ferdig med å amme )Røykeslutt kan være veldig vanskelig! Og det er ingen av oss her som dømmer. Dvs. det finnes sikkert de som gjør det, men ingen av oss som bryr seg om deg.
Har du "slutta" appen?
Savner en sjelden gang røyk jeg også. Er mange år siden jeg røkte, men en sjelden gang i blant så kommer suget etter (u)vanen.
Synes du er flink som har klart å slutte jeg, for jeg kjente ei en gang, hun klarte faktisk ikke å slutte, hun MÅTTE røyke TO om dagen.
Er så spent på testen din i helga!