Jubeltråden

Jubler for at skattepengene kan betale alt vi trenger av barneutstyr om testen blir positiv før pengene kommer [emoji173]
 
Jubler for at ingen fikk baksmell i år...foreløpig iallefall, må alltid endre litt pga boliglån og sånn, men alt går jo i samme sluket.
 
Jubler for god service fra nordicfeel! Jeg bestilte en digital der og var veldig nøye da jeg tok den med sekunder og la den flatt med en gang. Så fikk jeg bokmerket opp! Jeg ble jo så snurt, så skrev en mail til dem :p så fikk jeg svar idag om at de skulle refundere for testen, og hvis det skjedde med den jeg fikk tilsendt i posten idag skulle jeg bare ta kontakt :)
 
Så flinke dere er :) ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri :sorry: sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug :)
Når jeg ble gravid sist, så sluttet jeg å røyke rett før el og når tr kom så starta jeg på igjen [emoji23] så egentlig 2 uker på og 2 uker av [emoji23] men sluttet nå i oktober for gikk fra 100% vikariat til min lille 23%fast stilling og hadde ikke råd til å røyke lengre [emoji23]
 
Når jeg ble gravid sist, så sluttet jeg å røyke rett før el og når tr kom så starta jeg på igjen [emoji23] så egentlig 2 uker på og 2 uker av [emoji23] men sluttet nå i oktober for gikk fra 100% vikariat til min lille 23%fast stilling og hadde ikke råd til å røyke lengre [emoji23]
Du var god som holdt to uker på og to uker av da :p jaja, finnes bedre ting å evnt spare pengene til :D
 
Du var god som holdt to uker på og to uker av da [emoji14] jaja, finnes bedre ting å evnt spare pengene til :D
Ville ha begge deler [emoji13] men angrer i etter kant da. Ble avhengig av å lukte på røyk [emoji85] røyket ikke selv men satt ved siden av andre [emoji87]
 
Gleder meg over at det snart er helg og testetid!
 
Gleder meg over en god natts søvn for både meg og mannen min! Sjelden begge sover godt samtidig :p
 
Så flinke dere er :) ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri :sorry: sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug :)

Skjønner deg godt jeg. Og dømmer ikke! Røykeslutt er vanskelig.
 
Så flinke dere er :) ikke døm meg (siden vi har prøvd 6pp), men er bare på 11.uka røykfri :sorry: sliter enda veldig med den på kvelden som mangler! Så blir det for ille så kommer jeg her og klager. Trykke på mobilen pleier å hjelpe mot det blaffet av røyksug :)
Skjønner deg godt jeg. Og dømmer ikke! Røykeslutt er vanskelig.

Røykeslutt kan være veldig vanskelig! Og det er ingen av oss her som dømmer. Dvs. det finnes sikkert de som gjør det, men ingen av oss som bryr seg om deg. ;)

Har du "slutta" appen?

Savner en sjelden gang røyk jeg også. Er mange år siden jeg røkte, men en sjelden gang i blant så kommer suget etter (u)vanen.

Synes du er flink som har klart å slutte jeg, for jeg kjente ei en gang, hun klarte faktisk ikke å slutte, hun MÅTTE røyke TO om dagen. :confused:
 
Jeg er glad for at det kan virke som syklusen min er nogenlunde i rute igjen etter SA i november[emoji1] 8 dpo i dag[emoji4] Bare helgen kan komme nå og at tr holder seg unna[emoji120][emoji120]
 
Røykeslutt kan være veldig vanskelig! Og det er ingen av oss her som dømmer. Dvs. det finnes sikkert de som gjør det, men ingen av oss som bryr seg om deg. ;)

Har du "slutta" appen?

Savner en sjelden gang røyk jeg også. Er mange år siden jeg røkte, men en sjelden gang i blant så kommer suget etter (u)vanen.

Synes du er flink som har klart å slutte jeg, for jeg kjente ei en gang, hun klarte faktisk ikke å slutte, hun MÅTTE røyke TO om dagen. :confused:
Tusen takk :Heartred Nei, har ikke den nå. Hadde den sist jeg sluttet å røyke,da jeg fant ut at jeg var gravid, var jo litt morsomt å se hvordan penger man sparte ;) (ja,dumme meg presterte å begynne igjen etter en fest da jeg var ferdig med å amme :smiley-ashamed008)
 
Back
Topp