Jubeltråd

ORIGINAL: HopeandFaith

I dag er jeg ferdig gått 9 uker  [:D][:D][:D][:D]

ho, ho, ho går inn i min 10 uke[:)]   litt stas da, det er jo uke 10 de går fra embryo til foster...

stemmer ikke helt overrens med den tickeren eller hva det heter, den henger litt etter..... hi, hi

 
 
 
Jeg har også passert 9 uker[:D][:D] Da har vi termin ganske likt[:D][:D][:D]
 
I dag er jeg

5 UKER!!!!!

Hurrah!!
 
7 uker jippi!!!!![:)][:)][:)][:)]
 
Jippi! 7 uker i dag [:D]

Tiden går jammen enormt sakte! Vi får ta en uke om gangen [;)]
 
Blir litt misunnerlig på dere som jubler for 7, 8 og 9 uker... men jeg får juble for mine 5.
5, juhu :)
 
ORIGINAL: Mazter

6 uker i dag! Jippi!

Men ja den tida går fortsatt ekstremt sakte.....[>:]



Jeg og, jeg og!!! [:D][:D][:D][:D]

(ja, fy... tida sneeeegler seg avgårde...)
 
Jippi, 7 uker i dag :D:D:D:D
 
ORIGINAL: TeaBag

JIPPI!!
Er 6 uker på vei i dag [:D][:D][:D] Halvveis til 12!! Klarer nesten ikke vente..


Signerer denne!![:D][:D][:D][:D]
 
I dag begynner hjertet å slå, sto det på startsida mi i dag  Tenk, to hjerter inne i kroppen min [:)]

Hm.. tror ikke tickeren min stemmer helt, siden jeg har hatt så uregelmessig syklus, tror jeg bare er 5 dager og 1-2 dager på vei... men det gjør ingenting å drømme om at jeg er lenger. Tida går saaaaakte!
 
Så deilig!! Gleder meg! Bare to dager igjen.. hvis jeg regner 25 dager etter unnfangelse.. hvis jeg regner 22, var det i går[:D]
 
ORIGINAL: Mims

Så deilig!! Gleder meg! Bare to dager igjen.. hvis jeg regner 25 dager etter unnfangelse.. hvis jeg regner 22, var det i går[:D]

 
:) Er så koselig å tenke på!! Gikk over en mnd mellom hver mens jeg, så jeg har ikke helt snøring på når eggløsning var... Men foreløpig forholder jeg meg til kalkulatoren her på babyverden:)
 
[:)][:)]
 
7 uker på vei i dag!! [:D][:D]
 
Gratulerer jenter :)
 
   8 uker idag..jippiiii..måtte den holde seg der og at den er frisk som en fisk..hehe
 
8uker........JIPPII!!!!!
 
??? Hjertet slår!! ???
HURRA!!!!!
 
I dag er jeg 6 uker!!! Hurra!!!
Halveis til de magiske!!!!
 
jippi!!! 6 veke på vei i dag!!berre 6 til so kan ej fortelle det til folk[:D]
 
Back
Topp