Mye kjappere en August, de fikk også denne uken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye kjappere en August, de fikk også denne uken

Nå er jo problemet at det er ca 1 uke igjen? Før alle som kan bli med i denne gruppen fra "Vi prøver" forumet er her, så må jo kanskje drøye litt på de. Men hadde vært greit å starte avstemninger og la fristen stå 2 uker. Blir der noen veldig åpenbare vinnere så går det jo kanskje an å lage banneret tidligereMye kjappere en August, de fikk også denne uken![]()
![]()

Ja, tenker også at vi kan starte litt smått med avstemminger. På farge så tror jeg det er 4 stk folk har nevnt mest, så kan jo ta en avstemmning snart på deNå er jo problemet at det er ca 1 uke igjen? Før alle som kan bli med i denne gruppen fra "Vi prøver" forumet er her, så må jo kanskje drøye litt på de. Men hadde vært greit å starte avstemninger og la fristen stå 2 uker. Blir der noen veldig åpenbare vinnere så går det jo kanskje an å lage banneret tidligere
Hadde ikke selv hatt noe imot å komme inn i en gruppe som er litt etablert. Greit å slippe unna den spamme delen der man må bruke mye tid i leker forumet![]()

Hva er den på?Jeg jubler for å ha kommet meg over kjemisk grensa![]()
Og gratulerer!Det stemmerMye kjappere en August, de fikk også denne uken![]()
![]()
Sniker derfra!
Når du er inne i uke 5 tror jegHva er den på?Og gratulerer!

Ååå nå håper jeg at alt går fint og at du slipper å bekymre deg like mye fremover etter å få progesteronstøtte daJubler for å endelig komme igjennom med mitt ønske om progesteronstøtte i svangerskapet! Etter en ganske kjip avvisning fra resepsjonisten til den private gynekologen jeg har gått til før, ringte gynekologen meg opp igjen og bare «Ja, klart du er en kandidat for progesteronstøtte. Kom innom i morgen, så sjekker vi at alt er fint, at den ligger riktig, også går dette fint.» Jeg føler meg så lettet. Ta pengene mine, bare dette går bra!
Så i morgen får jeg svaret på om det er noe å juble for i magen.![]()

Ååååå embryoen har festet seg godt!Jeg har vært på ultralyd og det er hjerteslag enda! Hadde en temmelig stor blødning i går, så det var fint å se![]()

Tusen takk! Ja, det er så godt å bli hørt og forstått!Ååå nå håper jeg at alt går fint og at du slipper å bekymre deg like mye fremover etter å få progesteronstøtte da![]()
Takk for omtanke 
Åh, dette var fantastiske nyheter!Jeg har vært på ultralyd og det er hjerteslag enda! Hadde en temmelig stor blødning i går, så det var fint å se![]()
Ble så lei meg på dine vegne da jeg så du hadde blødd rett etter å ha sett hjerteslag, men da gikk det bra med den lille altså. Pjuh! Ja, skikkelig uflaks! Fikk kontrolltime om to uker også, så det var betryggendeÅh, dette var fantastiske nyheter!Ble så lei meg på dine vegne da jeg så du hadde blødd rett etter å ha sett hjerteslag, men da gikk det bra med den lille altså. Pjuh!
![]()

Godt at de følger deg oppJa, skikkelig uflaks! Fikk kontrolltime om to uker også, så det var betryggende![]()

Håper vi enda kan juble etter første UL også.

Yey!!Jubler for at spiren ENDELIG satt etter 9 måneders venting!Håper vi enda kan juble etter første UL også.
Jubler også for at jeg har kommet til IKM-dagen uten noe TR tilstede!![]()

Og siste nå er jo på nest siste dagen i måneden. Det betyr at vi straks kan velge banner og fargeJubler over at vi har blitt 45stk som er skrevet opp på terminlista her inne i september 2026![]()
Må fortsatt ha et forum der vi velger tilgangsansvarlige også da.