Jubeltråd

Vet på første svangerskapskontroll :hilarious: Henvist til UL og forløsningssamtale. Har også fått noe kvalmestillende :shy: Selv om jeg sliter med bihulene fortsatt, så er det også på bedringens vei. I dag er jeg fornøyd med mange ting :laughing002

Jubler over at jeg ble 10+1 i dag! Jeg hadde SA 10+0 i forrige gang, så det betyr så mye for meg :Heartred
Vet jo at det ikke er helt trygt enda (eller jeg kommer til å føle meg sånn i hele svangerskapet), men fortsatt en liten feiring i dag for min del :Heartred

Jaa! Håper du deler et lite bilde i så fall :angelic: Jeg har googla meg ihjel på ultralydbilder fra uke 7 til sikkert uke 17 i det siste, haha.
Det skal jeg gjøre :smiley-angelic003
Fikk akkurat innkalling til TUL, er om 14 dager. Da er jeg i uke 12+0. Det føles ikke så lenge til i skrivende stund, så troor jeg skal ha is i magen og vente og heller prioritere mammaklær haha. Skal til kontroll hos fastlegen i morgen så får vel noe trygging da også. Får google litt ultralydbilder imens haha

At femåringen endelig begynner å bli frisk fra influensa! Noe slitsomt for meg som fortsatt er like syk, men det økende energinivået på henne hjelper på det meste, det har vært virkelig hjerteskjærende og se henne så dårlig at ho nesten ikke klarer å gå fra senga til sofaen - når ho vanligvis aldri går, men kun løper og danser. :happy093

Back
Topp