Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gledes, for syns de er helt forferdelige og magen er helt gul og blå 
Hærlig! Føler med deg, jeg kjøpte den nest siste pakken i går. Det klør, svir og er såå vondt på hele magenLiten jubel for at jeg har kjøpt min siste pakke med Prolutex (progesteron-sprøyter) i dag! 14 sprøyter igjen så er jeg helt ferdig med demDet gledes, for syns de er helt forferdelige og magen er helt gul og blå
![]()
(det snek seg inn en liten klage i jubeltråden fra meg
)Haha! Ja, tenk at vi snart er ferdige med detHærlig! Føler med deg, jeg kjøpte den nest siste pakken i går. Det klør, svir og er såå vondt på hele magen(det snek seg inn en liten klage i jubeltråden fra meg
)
Setter du i låret? Jeg tør ikke å prøve det, så magen får gjennomgå i stedet hahaJaaa, samtidig blir det litt rart å skulle slutte med "rutinen" etter 12 uker, men det gledes! Nei det tør ikke jeg heller! Haha magen ser ikke utHaha! Ja, tenk at vi snart er ferdige med detSetter du i låret? Jeg tør ikke å prøve det, så magen får gjennomgå i stedet haha

Veldig sant det, blitt et kveldsrituale her i husetJaaa, samtidig blir det litt rart å skulle slutte med "rutinen" etter 12 uker, men det gledes! Nei det tør ikke jeg heller! Haha magen ser ikke ut![]()
Haha, godt vi er flere pingler 

Jeg og teller ned på prolutexen!Liten jubel for at jeg har kjøpt min siste pakke med Prolutex (progesteron-sprøyter) i dag! 14 sprøyter igjen så er jeg helt ferdig med demDet gledes, for syns de er helt forferdelige og magen er helt gul og blå
![]()
Masse stikksår i magen, godt det ikke er badesesong 
Huff! Haha ja, vi kan juble for at det ikke er bikinisesong nåJeg og teller ned på prolutexen!Masse stikksår i magen, godt det ikke er badesesong
![]()

Ja og når det blir bikinisesong så er vi høygravide og da er det ikke noe tvilHuff! Haha ja, vi kan juble for at det ikke er bikinisesong nå![]()
Nå føler jeg meg bare som en blubb 
Tenker man kan embrace en nydelig gravidmage som ikke gir noe tvilJa og når det blir bikinisesong så er vi høygravide og da er det ikke noe tvilNå føler jeg meg bare som en blubb
![]()
mens nå hadde jeg følt meg svært utilpass Jaaaa akkuratTenker man kan embrace en nydelig gravidmage som ikke gir noe tvilmens nå hadde jeg følt meg svært utilpass
gleder meg til jeg går fra å være «har hun kost seg litt vel mye i jula?» til «åå, en bebbis på vei!»

)