Jubeltråd

Jeg må faktisk juble litt! I dag har jeg stått opp med gutten, holdt på å sovne sittende gjentatte ganger men likevell. Har ordnet gutten , laget mat til bhg og frokost og kledd han. Så har faren kjørt han til bhg! Så har jeg fått ryddet litt på kjøkkenet! Nå er rundstykker i ovnen og varm te står klar til samboer er tilbake! Enda ikke vært kvalm! Økte xonvea dosen min til 3 tabletter idag. Så har tatt 1 i dag tidlig og 2 i kveld! Om det er placebo eller hva , vet ikke men jeg føler meg ikke kvalm sålangt idag og det er en seier i seg selv!! Veldig glad for det!

Liten jubel for at jeg har kjøpt min siste pakke med Prolutex (progesteron-sprøyter) i dag! 14 sprøyter igjen så er jeg helt ferdig med dem :smiley-bounce012 Det gledes, for syns de er helt forferdelige og magen er helt gul og blå :sad010
Hærlig! Føler med deg, jeg kjøpte den nest siste pakken i går. Det klør, svir og er såå vondt på hele magen :arghh: (det snek seg inn en liten klage i jubeltråden fra meg :bag:)

Hærlig! Føler med deg, jeg kjøpte den nest siste pakken i går. Det klør, svir og er såå vondt på hele magen :arghh: (det snek seg inn en liten klage i jubeltråden fra meg :bag:)
Haha! Ja, tenk at vi snart er ferdige med det :love7 Setter du i låret? Jeg tør ikke å prøve det, så magen får gjennomgå i stedet haha

Haha! Ja, tenk at vi snart er ferdige med det :love7 Setter du i låret? Jeg tør ikke å prøve det, så magen får gjennomgå i stedet haha
Jaaa, samtidig blir det litt rart å skulle slutte med "rutinen" etter 12 uker, men det gledes! Nei det tør ikke jeg heller! Haha magen ser ikke ut :wacky:

Ja og når det blir bikinisesong så er vi høygravide og da er det ikke noe tvil :love017 Nå føler jeg meg bare som en blubb :laughing002
Tenker man kan embrace en nydelig gravidmage som ikke gir noe tvil :Heartred mens nå hadde jeg følt meg svært utilpass :D gleder meg til jeg går fra å være «har hun kost seg litt vel mye i jula?» til «åå, en bebbis på vei!»

Jubel over at jeg var på jobb i 3 timer i dag (men kastet opp da jeg kom hjem og jeg dør på sofaen nå :dead:)

Det var mindre enn 10% som var på kontoret, fordi fredag og rett etter ferien. Så det var et perfekt miljø for meg å øve på å sitte foran skjermen.

Det som jeg lærte i dag var
- 3 timer var maks for å være på kontoret. Jeg må planlegge basert på en default at jeg kan være på kontoret enten kun på morgenen eller etter lunsjtid.
- Aldri glem frukt! Sitron-smak godteri og yoghurt var ikke nok
- Kjøp yoghurt på butikken heller enn å ta med hjemmefra. Yoghurt har blitt romtemperatur og det ble ikke spiselig for meg :depressed:
- Vurder å få sykemelding i uke 3 når alle dager med viktigste møtene er over :dead:

Back
Topp