337 tror jeg pr prøve :/ ganske dyrt. Men jeg bare måtte vite.Takk for svar! <3 Kan jeg spør hvor nye du betalte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
337 tror jeg pr prøve :/ ganske dyrt. Men jeg bare måtte vite.Takk for svar! <3 Kan jeg spør hvor nye du betalte?

No må berre eggstokkane krympe så magen får plass til å vokse! Fekk beskjed om at dei var 8-9 cm på sjekken på tirsdag, så tek nok litt tid då 
Synes det har vært så vanskelig å holde det hemmelig, godt å få delt det!Så fint! De blir sikkert glade for dere!Jubler for positiv ultralyd i går hvor vi så et hjerte som slo og at vi nå begynner dele nyheten med nære og kjæreSynes det har vært så vanskelig å holde det hemmelig, godt å få delt det!

Ååå heldig! Haha. Men bra det funker bra for deg! Hvor mange tar du?Jubler for at Xonvea ser ut til å fungere på meg og jeg har vært oppegående i dag! Konstant kvalm fortsatt, men toppen er borte![]()

Ja det er deiligÅåå heldig! Haha. Men bra det funker bra for deg! Hvor mange tar du?
Orket å være med på hele julekvelden i går, det tror jeg ikke hadde gått uten

Digg!! Så braJa det er deiligOrket å være med på hele julekvelden i går, det tror jeg ikke hadde gått uten
Ta to piller hver kveld![]()
Prøvde Postafen forrige uke med middels effekt, og startet på Xonvea på mandagDigg!! Så brahvor lenge har du brukt de?
Hvordan går det?Prøvde Postafen forrige uke med middels effekt, og startet på Xonvea på mandag![]()
Ååå. Jeg begynte vell også på mandag tror jeg. Jo det stemmer for dag 4 i dag. Men jeg har vært enn sålenge kvalm hver eneste dag selv om. Så tror jeg må øke dosen til 3.. :/Prøvde Postafen forrige uke med middels effekt, og startet på Xonvea på mandag![]()
Er kvalm selv, men ikke sengeliggende så tar det som en seierÅåå. Jeg begynte vell også på mandag tror jeg. Jo det stemmer for dag 4 i dag. Men jeg har vært enn sålenge kvalm hver eneste dag selv om. Så tror jeg må øke dosen til 3.. :/
Ser man kan ta opp til 4 tabletter om dagen, så forhåpentligvis får du også en bedre effekt etter hvert
Årh.. kjedelig og være kvalm syns eg.. har spurt legen om fornying av resept og om eg kan øke til 3Er kvalm selv, men ikke sengeliggende så tar det som en seierSer man kan ta opp til 4 tabletter om dagen, så forhåpentligvis får du også en bedre effekt etter hvert
![]()