Jubeltråd

Ivf er rimelig brutalt. det gir trøst i å vite at man absolutt ikke er alene med sine erfaringer❤️ Godt å høre at testen viser positivt!
Helt sant. En helt grusom karusell.. Så er det noe med å klare å senke skuldrene til slutt.. Ikke enkelt det heller :/ vi krysser fingrene for at det går hele veien for oss begge :D

Melder meg forsiktig inn her og jubler for positive tester etter innsett av fryst blasto Dette er 3. gangen jeg er gravid i år, og krysser alt vi kan for at mini vokser seg stor og sterk denne gangen❤️
Har et ivf barn på 6 år, som satt på første forsøk, og har nå brukt de siste 4 årene på søskenforsøk. Dette er 6. gangen jeg er gravid, og er ganske herdet i forhold til hele prosessen. Tør ikke håpe for mye, men nok en ny milepæl er nådd. Skal melde inn til klinikken den 14. og få dato til ul☺️

Jeg er også gravid for tredje gang i år etter innsett av to små eskimoer :love017 Håper alle gode ting kan være tre for oss begge! :Heartpink
Det er forresten også min sjette graviditet totalt. Vi har ett barn hjemme på snart 2,5 år. Ivf er virkelig ikke for pyser altså.

Jeg er også gravid for tredje gang i år etter innsett av to små eskimoer :love017 Håper alle gode ting kan være tre for oss begge! :Heartpink
Det er forresten også min sjette graviditet totalt. Vi har ett barn hjemme på snart 2,5 år. Ivf er virkelig ikke for pyser altså.
Nei, absolutt ikke :woot: Trodde jeg var litt alene i båten med 3 graviditeter på ett år. Leit og godt samtidig å høre at andre har samme erfaring. Denne gangen, er det annerledes, jeg bare vet det:cool:

Nei, absolutt ikke :woot: Trodde jeg var litt alene i båten med 3 graviditeter på ett år. Leit og godt samtidig å høre at andre har samme erfaring. Denne gangen, er det annerledes, jeg bare vet det:cool:
3 her også:bag: 7 graviditeten til sammen.

Hva fikk du beskjed om hos fastlegen?
Han fant ikke noe, egentlig, så jeg ble bekymret for at graviditeten hadde stoppet opp eller var feilplassert. Han kunne skimte noe vagt på et tidspunkt, men jeg skjønte ikke hva han trodde han så. Mens hos jordmor var det synlig med det samme. Hun visste hva hun skulle se etter, hvor hun skulle se og hadde bedre utstyr.

Han fant ikke noe, egentlig, så jeg ble bekymret for at graviditeten hadde stoppet opp eller var feilplassert. Han kunne skimte noe vagt på et tidspunkt, men jeg skjønte ikke hva han trodde han så. Mens hos jordmor var det synlig med det samme. Hun visste hva hun skulle se etter, hvor hun skulle se og hadde bedre utstyr.
Huff, kjipt å oppleve det, må ha vært utrolig deilig å få bekreftet at alt var i orden! :love017

Back
Topp