Jubeltråd

Jeg er også 8+0 i dag :dance008 Men jeg ser på terminlista at du har termin 05.04 og jeg har 04.04 :dance018
Brukte babyverden sin app først, da ble termin 05.04 :) men nå forholder jeg meg til nørs og da er termin 04.04 og 8+0 idag. Tenkte justere den etter TUL i september ;)

Jubler for ny jobb! Det var deilig å ha den sikkerheten i boks, spesielt siden jeg går fra lite vikariat til stor fast stilling:wav

Samtidig må jeg innrømme at jeg sitter på utrolig dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver da det er en stilling de trenger og jeg snart sannsynligvis må ut med svangerskapspenger/permisjon. Prøver å si til meg selv at jeg gjør rett i å få meg fast jobb for familien sin trygget og at dette må gå først, men kjenner samtidig så på samvittigheten overfor arbeidsgiver som gnager..

Jubler for ny jobb! Det var deilig å ha den sikkerheten i boks, spesielt siden jeg går fra lite vikariat til stor fast stilling:wav

Samtidig må jeg innrømme at jeg sitter på utrolig dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver da det er en stilling de trenger og jeg snart sannsynligvis må ut med svangerskapspenger/permisjon. Prøver å si til meg selv at jeg gjør rett i å få meg fast jobb for familien sin trygget og at dette må gå først, men kjenner samtidig så på samvittigheten overfor arbeidsgiver som gnager..
Gratulerer :hello2
Kva ville du sagt til ei venninne eller kollega i samme situasjon? Me er ofte hardare med oss sjølv enn andre. Som sjefen min sa til meg når eg fortalte det i dag: Me skal vere glad for alle små tilskudd som kjem til verden!
Amen til det:notworthy
Håper du feirer litt i dag :joyful:

Det er nok naturlig at du tenker på det, men dårlig samvittighet skal du ikke ha. Enn hvor godt forhold man har med sin arbeidsgiver, så er det ikke det som skal styre livet ditt :Heartred
Fast stilling er en god trygghet å ha, spesielt med en baby på vei. Gratulerer!

Gratulera :joyful: ein jobb kan være for livet og ein permisjon 1år. Dei ansatte deg ikkje for at du skulle være barnlaus og jobbe konstant. Ei dame i fertil alder og i forhold, dei skjønne jo det. Det positive er jo at dei har ferske kandidater dei kan kontakte ang vikarstilling når du går i permisjon då i det minste :happy: (muligens).
Så rist av deg den dårlige samvittighet og feir dei gode nyhetene og at viktige biter faller på plass i livet ditt❤️:dummy::home:wav

Jeg har klart å spise et ostesmørbrød og drukket et glass melk uten å kaste det opp :shy: Kjenner det begynner å bygge seg opp i magen nå, men jeg har klart å holde på det i over 1 time! Godt for kroppen :Heartred Sånne små ting som er en stor seier i hverdagen, og som får meg til å føle meg bittelitt mindre ille :facepalm::love017

Back
Topp