Jubler for 7+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også 8+0 i dag8+0 idag![]()
Men jeg ser på terminlista at du har termin 05.04 og jeg har 04.04 
Brukte babyverden sin app først, da ble termin 05.04Jeg er også 8+0 i dagMen jeg ser på terminlista at du har termin 05.04 og jeg har 04.04
![]()
Aah, skjønner! Vi blir jo sikkert alle flyttet på TUL uansettBrukte babyverden sin app først, da ble termin 05.04men nå forholder jeg meg til nørs og da er termin 04.04 og 8+0 idag. Tenkte justere den etter TUL i september
![]()

Huff ja, blir nok litt av en jobb å justere på alleAah, skjønner! Vi blir jo sikkert alle flyttet på TUL uansett![]()

GratulererJubler for ny jobb! Det var deilig å ha den sikkerheten i boks, spesielt siden jeg går fra lite vikariat til stor fast stilling
Samtidig må jeg innrømme at jeg sitter på utrolig dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver da det er en stilling de trenger og jeg snart sannsynligvis må ut med svangerskapspenger/permisjon. Prøver å si til meg selv at jeg gjør rett i å få meg fast jobb for familien sin trygget og at dette må gå først, men kjenner samtidig så på samvittigheten overfor arbeidsgiver som gnager..

Det er nok naturlig at du tenker på det, men dårlig samvittighet skal du ikke ha. Enn hvor godt forhold man har med sin arbeidsgiver, så er det ikke det som skal styre livet dittJubler for ny jobb! Det var deilig å ha den sikkerheten i boks, spesielt siden jeg går fra lite vikariat til stor fast stilling
Samtidig må jeg innrømme at jeg sitter på utrolig dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver da det er en stilling de trenger og jeg snart sannsynligvis må ut med svangerskapspenger/permisjon. Prøver å si til meg selv at jeg gjør rett i å få meg fast jobb for familien sin trygget og at dette må gå først, men kjenner samtidig så på samvittigheten overfor arbeidsgiver som gnager..
GratuleraJubler for ny jobb! Det var deilig å ha den sikkerheten i boks, spesielt siden jeg går fra lite vikariat til stor fast stilling
ein jobb kan være for livet og ein permisjon 1år. Dei ansatte deg ikkje for at du skulle være barnlaus og jobbe konstant. Ei dame i fertil alder og i forhold, dei skjønne jo det. Det positive er jo at dei har ferske kandidater dei kan kontakte ang vikarstilling når du går i permisjon då i det minste
(muligens).
⛑

Kjenner det begynner å bygge seg opp i magen nå, men jeg har klart å holde på det i over 1 time! Godt for kroppen
Sånne små ting som er en stor seier i hverdagen, og som får meg til å føle meg bittelitt mindre ille