Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har vært der fra jeg så den positive testen, men han har hatt mye bekymringer rundt økonomien. Så jeg har satt opp budsjett, og vist han at det kommer til å gå bra 
Så fantastisk, kjekt å høraJubler over at samboer sakte men sikkert kommer over på «beholde babyen»-sidenJeg har vært der fra jeg så den positive testen, men han har hatt mye bekymringer rundt økonomien. Så jeg har satt opp budsjett, og vist han at det kommer til å gå bra
![]()
virkelig noko å juble over Ja, absoluttSå fantastisk, kjekt å høravirkelig noko å juble over
![]()

Så koselig! Hvor langt er du?Fikk se bankende hjerte på ultralyd![]()

7+1Så koselig! Hvor langt er du?
Klarer vi 4 k før uka er omme? Er jeg litt optimistisk da? Hvert fall 3 k?Wohoooo da er vi endelig på 2k innlegg!![]()
Haha tror du er liiiiitt optimistisk men man må jo prøve! Synes jeg er inne her og skriver hele tidenKlarer vi 4 k før uka er omme? Er jeg litt optimistisk da? Hvert fall 3 k?

krysser alt jeg har for at dette skal gå hele veien.Joho 2,1 k nåKlarer vi 4 k før uka er omme? Er jeg litt optimistisk da? Hvert fall 3 k?
Går litt kjappere nå ja, komt litt fleire gira folk innJoho 2,1 k nå![]()
![]()
bør vell kanskje starta å diskutera banner navn då
(7+1)
Woohoo! Endelig!Jubler for at jeg endelig fikk 3+ i dag. 6+1.![]()
virkelig noko å jubla over