Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
X alt som x kan for dereHer kan vi juble over alle slags ting, både små og store!
Nå jubler jeg for at det dukket opp en leilighet til i bygget vi allerede skal på visning i neste uke, håper vi får én av dem![]()
Takk! Hadde vært så fint å få både baby og boligkjøp i boks samtidigX alt som x kan for dere![]()
Ja, må få det her også!Takk! Hadde vært så fint å få både baby og boligkjøp i boks samtidig![]()
Håper det går i boks før Jul 
Yess, enig der! Man vil jo være på plass i god tid før fødselJa, må få det her også!Håper det går i boks før Jul
![]()
Ja!Yess, enig der! Man vil jo være på plass i god tid før fødsel

Og når man har 3 mnd oppsigelse som løper fra 1. i neste mnd så går det plutselig en del tid der..
Men til nød kan vi kanskje ta en overlappende mnd da.
og fikk hjelpe av mor å pakke opp
og samboeren selvfølgelig. Flyttet bare et steinkast så mye av store møbler som ble vært. Og svigerbror kjøpte leiligheten me bodde i då.JaOg når man har 3 mnd oppsigelse som løper fra 1. i neste mnd så går det plutselig en del tid der..Men til nød kan vi kanskje ta en overlappende mnd da.
Drømmer var vel en av mine første symptomer, det hadde jeg glemt! Pleier ikke huske at jeg drømmerJubler over å ha sovet godt en hel natt. Selv om jeg har hatt så livlige og rare drømmer