Jubeltråd

Smågoth

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Fastelavnsbollene 2026
Her kan vi juble over alle slags ting, både små og store!

Nå jubler jeg for at det dukket opp en leilighet til i bygget vi allerede skal på visning i neste uke, håper vi får én av dem :D

Her kan vi juble over alle slags ting, både små og store!

Nå jubler jeg for at det dukket opp en leilighet til i bygget vi allerede skal på visning i neste uke, håper vi får én av dem :D
X alt som x kan for dere :D

Og når man har 3 mnd oppsigelse som løper fra 1. i neste mnd så går det plutselig en del tid der.. :bag: Men til nød kan vi kanskje ta en overlappende mnd da.

Vi flytter når lille var 4 uker, absolutt ikke noe jeg anbefaler! Så bra om dere får boligen i god til før fødsel! Krysser fingrene for dere

Me va på visning 1,5 uke før termin med eldste, va i budkrig 1 uke før og fikk huset med overtakelse når han va 2 måneder. Han kom 2 dager før termin så va mye pakking den første tiden når han sov. Men fikk også god hjelp av søsteren min :love017 og fikk hjelpe av mor å pakke opp:love017 og samboeren selvfølgelig. Flyttet bare et steinkast så mye av store møbler som ble vært. Og svigerbror kjøpte leiligheten me bodde i då.

Jubler over aircondiotionen min. Så godt å sitte under den i pausene i husarbeidet

Jubler over å ha sovet godt en hel natt. Selv om jeg har hatt så livlige og rare drømmer
Drømmer var vel en av mine første symptomer, det hadde jeg glemt! Pleier ikke huske at jeg drømmer

Jubler for ny mobil levert på døren express! Knuste mobilskjermen min på fredag

Back
Topp