Jubeltråd

I dag er det 86,7% sjanse for at dette svangerskapet går bra :love017 Jeg kjenner meg stadig mer gravid, så det er gode tegn (selv om der er litt kjedelig å være så kvalm:laughing002)

Første jordmortime 27/11!:nailbiting::Heartbigred
Håper å bli henvist til tidlig ul før jul ( uke 12 uken før) slik at vi har bilder å gi :happy:
Samme her: håper på tidlig ul før jul :love017 Ellers blir det nok en privat én. Har så lyst til å gi bilder i julegave! Vi har for så vidt en time neste fredag for å se at det er noe der inne.

Samme her: håper på tidlig ul før jul :love017 Ellers blir det nok en privat én. Har så lyst til å gi bilder i julegave! Vi har for så vidt en time neste fredag for å se at det er noe der inne.
Så spennende! Vurderte en time neste uke, men har booket 18.nov, for å ikke ødelege utenlandsturen neste helg om det skulle være noe..Vi har også booket privat time for ul 20. des nå, sp kan vi jo avbestille om vi får den ordinere før jul xsmile6

Skrev i klagetråden at jeg var frustrert da jeg prøvde å få meg time på sykehuset for å høre om mulighet til å få noe støttemedisiner pga. mange mist siden april i år.

Vel, kan hvertfall juble for at jeg nå har fått time allerede på førstkommende fredag (08.11.2024) :smiley-bounce012

Last edited:
Skrev i klagetråden at jeg var frustrert da jeg prøvde å få meg time på sykehuset for å høre om mulighet til å få noe støttemedisiner pga. mange mist siden april i år.

Vel, kan hvertfall juble for at jeg nå har fått time allerede på førtkommende fredag (08.11.2024) :smiley-bounce012
Så godt å høre! Masse lykke til :love017

Back
Topp