Jubeltråd

Var hos legen på morgenen i dag for noe urelatert til graviditeten, men nevnte det jo og han syntes det var ALT for lenge å vente til første kontroll hos jordmor i uke 10, så han ordna helsekort, satte opp ny time til blodprøver i uke 9 og fyrte like greit avgårde henvisning til TUL, OUL og fødeplass i dag:Heartred Så jeg jubler for proaktiv fastlege:D

Jubler for at jeg begynner å merke at jeg er gravid ved å.. ligge på magen! Har på ingen måte begynt å få babymage selvsagt, (unntatt oppblåsthet da), men kjenner det er et litt rart press i nedre del av magen når jeg ligger på mage. Ikke ubehagelig, men jeg kjenner at det er noe ekstra inni der :love017

Jubler for at postafen funker, kvalmen forsvant og jeg ble veldig trøtt! Perfekt å avslutte dagen og gå og legge seg da.

Har hatt min første dag med skikkelig kvalme.. måtte hente i barnehagen og handle, så tok en afipran i formiddag, men den virket nå knapt! Postafenen i kveld merker jeg mye mer effekt av..:shy:

Jubler over at jeg enda ikke har noen ubehag i bekkenet. Forrige gang så hadde jeg tidlig bekkensmerter. Og allerede kjente godt til det på denne tiden av svangerskapet. Håper ikke jeg jingser dette nå

Jubler over minimalt med kvalme. Må se hver minste lille positive ting. Så jobbdagen i dag er bedre enn hele forrige uke.

Back
Topp