Jubeltråd

Ååå jeg er så glad! Lengtet etter dette, men det har vært viktig for samboer å prioritere karriere før barn. Noe jeg nå er glad for at vi har gjort siden jeg nå sitter godt i økonomi og fast jobb. Men det har vært lange 4 år jeg har ventet og krysser fingre og tær for at det blir et friskt svangerskap og ingen SA (som jeg har hadde for 4 år siden).

Jubler over å være i grei form. Trenger ekstra søvn og litt kvalme og halsbrann som kommer å går, men står i full jobb å trives godt med det:) Mine to tidligere svangerskap var jeg 100% sykemeldt på denne tiden og ut å inn av sykehuset hele svangerskapet pga hyperemisis. Nesten så jeg blir bekymret over å ikke være skikkelig syk, men så deilig å faktisk kunne være gravid uten å være så syk å:Heartred
Gruet meg egentlig til 9 nye mnd på sykehus men fortsetter det slik som nå blir dette en fin tid og ikke bare et nødvendig onde for å få det barna vi ønsker oss:Heartred

Siden jeg fikk "etter-lunsj-knekken" på jobb nå så gikk jeg i kantina og kjøpte meg en stor sjokolademuffin! Woho :dance011

Jubler over fint vær, pizzadeig på heving og at pappaen og datterskatten er på vei hjem fra barnehagen❤️ Og så kommer min far på kaffevisitt straks, det blir også koselig:)

Jubler rett og slett for at det er HELG.
I morgen er det bare slappe av tempo!

TUL gikk bra! Det var normal størrelse og hjertet banket. Nå er jeg så lettet! Satt opp en ny time i uke 11, siden det var da jeg mistet sist. Håper ukene fram til det går fort! Snakket også med legen om manglende symptomer og han sa at nesten halvparten av pasientene ikke hadde det. Og hvis man har sterke symptomer, så kan det gå galt da og. Så må prøve og fokusere på det framover og nyte lite symptomer:)

TUL gikk bra! Det var normal størrelse og hjertet banket. Nå er jeg så lettet! Satt opp en ny time i uke 11, siden det var da jeg mistet sist. Håper ukene fram til det går fort! Snakket også med legen om manglende symptomer og han sa at nesten halvparten av pasientene ikke hadde det. Og hvis man har sterke symptomer, så kan det gå galt da og. Så må prøve og fokusere på det framover og nyte lite symptomer:)
Åå, så herlig! :D Da må du prøve å senke skuldrene og nyte at du er gravid :)

Back
Topp