Ja ok. Begynte å lure om det var en form for hjemmetest jeg ikke visste omBlodprøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ok. Begynte å lure om det var en form for hjemmetest jeg ikke visste omBlodprøver
Tror dette er mest aktuelt ved IVF Jeg tok ikke slik blodprøve sist jeg var gravid. (2 år siden)Ja det har jeg skjønt da. Det er første gang jeg er gravid så har ikke kontroll på absolutt alt.
Jeg tar blodprøver pga gjentatte spontanaborter (SA og MA). Tror man kan ta blodprøver uansett, dersom man spør fastlegen om det.Tror dette er mest aktuelt ved IVF Jeg tok ikke slik blodprøve sist jeg var gravid. (2 år siden)

Er jo en jungel, spesielt om man er førstegangsJa det har jeg skjønt da. Det er første gang jeg er gravid så har ikke kontroll på absolutt alt.
Så MorroJubler for å ha fått vite at min søster også er gravid! Med 2 vekers mellomrom er dette helt fantastisk om begge sitter hele veien![]()
Venninna mi testet positivt kvelden jeg fortalte at jeg gravid, og hun har termin dagen før meg
Ja, men tror jeg har klart å lese meg opp på ganske så myeEr jo en jungel, spesielt om man er førstegangs![]()