Jubeltråd

Var på TUL i går (og ble målt til 12+3), og der så alt bra ut! I tillegg fikk vi vite at det er en liten gutt som kommer i midten av mai :Heartred
Åh, gratulerer! :Heartred Heldig som fikk vite kjønn så tidlig! Jeg ble målt til 13+6 på min time men behandleren ville likevel ikke si kjønnet…:sorry:

Tusen takk :love7 Han vi var hos spurte om vi ville vite det, og det ville vi. Han trengte ikke å si det en gang, for jeg så selv at det måtte være en gutt. Så vi var heldig med hvordan han lå:happy: Hvis de er usikre så er det vel flere som ikke ønsker å synse vil jeg tro

Tusen takk :love7 Han vi var hos spurte om vi ville vite det, og det ville vi. Han trengte ikke å si det en gang, for jeg så selv at det måtte være en gutt. Så vi var heldig med hvordan han lå:happy: Hvis de er usikre så er det vel flere som ikke ønsker å synse vil jeg tro
Så gøy å få vite kjønne når man ønsker det! Håpe vi også får vite kjønn på TUL, skal når jeg er 13+2, så det er håp:D

Var dere privat eller offentlig?

Back
Topp