Jubler for vel overstått TUL hvor vi så en aktiv liten krabat, og jeg ble satt frem en hel uke! Veldig gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Grugleder meg!En uke til TUL
Åh, gratulerer! Heldig som fikk vite kjønn så tidlig! Jeg ble målt til 13+6 på min time men behandleren ville likevel ikke si kjønnet…Var på TUL i går (og ble målt til 12+3), og der så alt bra ut! I tillegg fikk vi vite at det er en liten gutt som kommer i midten av mai
Så gøy å få vite kjønne når man ønsker det! Håpe vi også får vite kjønn på TUL, skal når jeg er 13+2, så det er håpTusen takk Han vi var hos spurte om vi ville vite det, og det ville vi. Han trengte ikke å si det en gang, for jeg så selv at det måtte være en gutt. Så vi var heldig med hvordan han lå Hvis de er usikre så er det vel flere som ikke ønsker å synse vil jeg tro
Var dere privat eller offentlig?Tusen takk Han vi var hos spurte om vi ville vite det, og det ville vi. Han trengte ikke å si det en gang, for jeg så selv at det måtte være en gutt. Så vi var heldig med hvordan han lå Hvis de er usikre så er det vel flere som ikke ønsker å synse vil jeg tro
Privat, da det ikke er offentlig tilbud her endaVar dere privat eller offentlig?