Jubeltråd

Er det normalt å få 2-3 på CB på dag 4 med positiv test?:woot:

Normalt og normalt. Det spørs jo når du testa positivt. :D Om du er 4 uker på vei vil du vel få 2-3 :)

Normalt og normalt. Det spørs jo når du testa positivt. :D Om du er 4 uker på vei vil du vel få 2-3 :)

Fikk første svake positive test torsdagskveld:) Før det var alle blenda! Litt usikker hvor langt jeg er på vei, vet ikke når jeg hadde EL:bag:

Jubler over denna :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• E6D07696-CC83-47D8-B311-D72CADDFD848.jpeg
    E6D07696-CC83-47D8-B311-D72CADDFD848.jpeg
    329,8 KB · Visninger: 31
Jubler superforsiktig over positiv test i dag selv om jeg føler den kom litt sent! Er nok bare litt nevrotisk etter at siste endte i SA, nå er det bare å håpe at det sitter:happy:

Nei.. Prøvde å ringe legekontoret men dem stenger telefonen en halvtime før stengetid.. ringte to minutter for sent:hungover: Gjett hvem som sitter klar 08 imorgentidlig:hilarious:

Åh, typisk! Da krysser vi fingrene for positivt svar imorgen tidlig!

Jubler over denne i dag:hello2
HCG streken er endelig sterkere og 3+ på cbd
5+2

Vedlegg

• EA072377-D3BD-4DB0-8DE7-06BAEF596C90.jpeg
    EA072377-D3BD-4DB0-8DE7-06BAEF596C90.jpeg
    573,9 KB · Visninger: 21
Jubler for at formen er mye bedre i dag, og at vi har klart oss uten å få omgangssyka i hus!

Kan man spise «ulovlige» oster i sauser som er varmebehandlet?
Jacobs har en ferdig pastasaus som jeg elsker å kose meg med med god pasta når jeg er aleine . Den inneholder 7,5% gorgonzola, men den er jo en ferdigsaus. Så den er varmebehandlet. Pluss at jeg varmebehandler den hjemme.

Noen som vet? :hilarious:

Edit… I jubletråden.. :facepalm::facepalm::facepalm:

Last edited:
Kan man spise «ulovlige» oster i sauser som er varmebehandlet?
Jacobs har en ferdig pastasaus som jeg elsker å kose meg med med god pasta når jeg er aleine . Den inneholder 7,5% gorgonzola, men den er jo en ferdigsaus. Så den er varmebehandlet. Pluss at jeg varmebehandler den hjemme.

Noen som vet? :hilarious:

Jeg vil tro at så lenge den er varmebehandlet så går det fint. Det er vel listeria som kan være problematisk? Den bakterien dør ved oppvarming over 70 grader i ca 10 minutter

Back
Topp