Jubeltråd

Woho! :D

Vedlegg

• 943CF5CC-74FE-436D-B528-3EEF4ED52407.jpeg
    943CF5CC-74FE-436D-B528-3EEF4ED52407.jpeg
    253 KB · Visninger: 24
Haha, jeg har samme problem. Har tenkt å ta den digitale imorgen, men vurderer om jeg bør vente til tirsdag. Jeg har egentlig ikke tenkt å kjøpe flere, så ville vært dumt om det ikke står 3+ på den :p

Ja jeg tenkte å vente til jeg var 5+3/4. Fordi de fleste sier de ikke får 3+ før ca da. Så var forberedt på å måtte kjøpe en til for hadde bare bekymra meg om jeg fikk 2-3 :hilarious:

Ja jeg tenkte å vente til jeg var 5+3/4. Fordi de fleste sier de ikke får 3+ før ca da. Så var forberedt på å måtte kjøpe en til for hadde bare bekymra meg om jeg fikk 2-3 :hilarious:

Ah, det var greit å vite!
Og hurra for 3+!!

Jeg tok digital når jeg var 4+0 mener jeg, og fikk 2-3 uker. Så tok jeg ny på fredag på 5+0 og fikk fortsatt 2-3 uker:mad:
Ville ha 3+. Så burde sikkert ventet en dag eller to til. Og nå må jeg sikkert ha en ny digital:hilarious:

Jeg tok digital når jeg var 4+0 mener jeg, og fikk 2-3 uker. Så tok jeg ny på fredag på 5+0 og fikk fortsatt 2-3 uker:mad:
Ville ha 3+. Så burde sikkert ventet en dag eller to til. Og nå må jeg sikkert ha en ny digital:hilarious:

Ja det var det jeg frykta også i dag :hilarious: Husk at de er billigst på normal :shy::hilarious:

Tips! Fertil.no har tilbud på cb digital, sikkert ut dagen;) kommer kjapt i posten, 2-3 dager hos meg som bor i midt-norge:p

Hei! Oppdaget en blindpassasjer her for noen dager siden, litt satt ut, men veldig glad! Vi har jo ei frøken på snart 11 mnd så dette blir travelt. Men vi gleder oss begge to og er klare for oppgaven :love017

Hei! Oppdaget en blindpassasjer her for noen dager siden, litt satt ut, men veldig glad! Vi har jo ei frøken på snart 11 mnd så dette blir travelt. Men vi gleder oss begge to og er klare for oppgaven :love017

Hei! Gratulerer så mye og velkommen hit :D

Back
Topp