Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg har samme problem. Har tenkt å ta den digitale imorgen, men vurderer om jeg bør vente til tirsdag. Jeg har egentlig ikke tenkt å kjøpe flere, så ville vært dumt om det ikke står 3+ på den![]()

Ja jeg tenkte å vente til jeg var 5+3/4. Fordi de fleste sier de ikke får 3+ før ca da. Så var forberedt på å måtte kjøpe en til for hadde bare bekymra meg om jeg fikk 2-3![]()

Jeg tok digital når jeg var 4+0 mener jeg, og fikk 2-3 uker. Så tok jeg ny på fredag på 5+0 og fikk fortsatt 2-3 uker
Ville ha 3+. Så burde sikkert ventet en dag eller to til. Og nå må jeg sikkert ha en ny digital![]()
Husk at de er billigst på normal 

Så koselig, velkommenNår er menstermin?

Vet du hva prisen er på Normal?Ja det var det jeg frykta også i dagHusk at de er billigst på normal
![]()
Okei, koster 99 for en på Fertil, og 169 for to

Okei, koster 99 for en på Fertil, og 169 for to![]()
Hei! Oppdaget en blindpassasjer her for noen dager siden, litt satt ut, men veldig glad! Vi har jo ei frøken på snart 11 mnd så dette blir travelt. Men vi gleder oss begge to og er klare for oppgaven![]()
Jepp, så da lønner det seg kun å kjøpe toSå det, men 49 i frakt.![]()

Tusen takk! Litt gøy å være på forum igjenHei! Gratulerer så mye og velkommen hit![]()
Velkommen og gratulererHei! Oppdaget en blindpassasjer her for noen dager siden, litt satt ut, men veldig glad! Vi har jo ei frøken på snart 11 mnd så dette blir travelt. Men vi gleder oss begge to og er klare for oppgaven![]()

Velkommen i gjengenTusen takk! Litt gøy å være på forum igjen![]()
Det må jeg også, veldig synd at jeg har planlagt tur til Torgkvartalet imorgenFår ta en tur innom normal til uka tenker jeg![]()