Jubeltråd

Jubler for at fastlegen kunne bekrefte graviditeten i dag:woot:
Var der i forbindelse med noe annet, veldig greit å ta dette samtidig:hilarious:

Spennende å lese om dere! Jeg har foreløpig uteblitt menstruasjon, vi har prøvd å bli gravid siden uttak av spiral i august 21. men har ikke turt å ta test enda fordi jeg føler meg ikke gravid bor på et lite sted så tørr ikke handle test her heller for da vet vell alle det
Spent på om uteblitt mens her er graviditet eller bare et hardt ønske! Da blir jeg vell muligens med her i januarklubben.
Navnet mitt kommer av min forrige som var junibaby i 16, han kom på termin!

Spennende å lese om dere! Jeg har foreløpig uteblitt menstruasjon, vi har prøvd å bli gravid siden uttak av spiral i august 21. men har ikke turt å ta test enda fordi jeg føler meg ikke gravid bor på et lite sted så tørr ikke handle test her heller for da vet vell alle det
Spent på om uteblitt mens her er graviditet eller bare et hardt ønske! Da blir jeg vell muligens med her i januarklubben.
Navnet mitt kommer av min forrige som var junibaby i 16, han kom på termin!

Hei! Krysser fingrene for deg, og at du hører til her. :)

Jeg jubler over å endelig har klart å bli gravid på egenhånd etter litt over 4 år som prøvere og ett mislykket IVF forsøk:Heartred9917D181-63E2-4C0E-A2E5-BB05C4ABEE96.jpeg

Jeg jubler for denne og går ikke opp for meg ennå syns det er tillig men det øker her

Vedlegg

• ACDEF0AE-0BB7-4AA9-B87F-1DFE709ABE89.jpeg
    ACDEF0AE-0BB7-4AA9-B87F-1DFE709ABE89.jpeg
    779,6 KB · Visninger: 33
:love7 Jubler for at det er en dag til et lite hjerte begynner å slå :love7

Back
Topp