Jubeltråd

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
En liten jubeltråd der vi kan juble over små og store ting i svangerskapet, eller livet. :happy:

Jeg jubler over at jeg sprakk og kjøpte meg nye strimler, og den var mye sterkere enn i går - selv om det er midt på dagen og jeg har drukket masse. :D

Vedlegg

• 227043D6-3B3A-429C-8558-E7EBC34EE37E.jpeg
    227043D6-3B3A-429C-8558-E7EBC34EE37E.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 52
Jeg jubler over fortsatt fint vær (med stor sansynlighet den siste på en stund!)

Jeg jubler over at mannen min står på i huset med pakking. Vi skal flytte neste helg, og han jobber borte hele uken så avtalen var at jeg skulle pakke ned, og han ha ansvar for å flytte over. Men vi begynte på fredag og vi har rukket så masse allerede, for han vil plutselig ikke at jeg skal stå med alt aleine :p:D

Jeg jubler over at jeg sprakk og kjøpte meg nye strimler, og den var mye sterkere enn i går - selv om det er midt på dagen og jeg har drukket masse. :D
Fordi jeg ikke har noen symptomer så skal jeg kjøpe flere tester jeg også :wacky: vil bare bli forsikret om at streken er tydelig og sterk. Rart å være gravid uten å merke noe.

Fordi jeg ikke har noen symptomer så skal jeg kjøpe flere tester jeg også :wacky: vil bare bli forsikret om at streken er tydelig og sterk. Rart å være gravid uten å merke noe.

Ja det skjønner jeg. Jeg er jo enda så tidlig. Skulle hatt mensen i går. Så her er det å følge med på om strekene blir sterke. :hilarious:
Føler meg helt gæærn, men det får gå :facepalm:

Ja det skjønner jeg. Jeg er jo enda så tidlig. Skulle hatt mensen i går. Så her er det å følge med på om strekene blir sterke. :hilarious:
Føler meg helt gæærn, men det får gå :facepalm:
Ja, 9 dager siden jeg skulle ha fått mensen, så er ikke så veldig langt foran deg :hilarious:

Jubler over stadig sterkere tester.:love7 Nå er den så sterk at jeg har bestemt meg for å ikke teste mer utenom en digital om en uke. Så får vi se, hvordan det går. :hilarious::rolleyes:

Vedlegg

• 4BF42F15-9B4E-411E-B557-AF373AFE050A.jpeg
    4BF42F15-9B4E-411E-B557-AF373AFE050A.jpeg
    1 MB · Visninger: 21
Jubler for test med like tydelig strek som kontrollstreken i dag

Vedlegg

• IMG_20220426_062423.jpg
    IMG_20220426_062423.jpg
    1,2 MB · Visninger: 33
Back
Topp