Jubeltråd

Jubler over en kjempe fin dag i solen med familie og venner :D

Jubler over mye sterkere teststrek i dag! :D

Jubler for afipran som funker!!
Så deilig. Har ringt fastlegen for å få jeg også, venter på telefon tilbake :)
Kvalmen blir verre for hver dag, og de siste dagene har brekningene kommet plutselig og uventet.

Har du også hatt en ekkel smak i munnen hele tiden? Det de kaller metallsmak, men jeg ville ikke beskrevet det som metallsmak.
Det er mer som ettersmak av tran. Alt smaker rart. Hvis du har hatt det, klarte afipran å gi deg smakssansen tilbake? :)

Så deilig. Har ringt fastlegen for å få jeg også, venter på telefon tilbake :)
Kvalmen blir verre for hver dag, og de siste dagene har brekningene kommet plutselig og uventet.

Har du også hatt en ekkel smak i munnen hele tiden? Det de kaller metallsmak, men jeg ville ikke beskrevet det som metallsmak.
Det er mer som ettersmak av tran. Alt smaker rart. Hvis du har hatt det, klarte afipran å gi deg smakssansen tilbake? :)

Håper du får :)

Jeg hadde det forrige svangerskap, det var helt forferdelig. Foreløpig nå så har jeg det kunn slik at søtsaker ikke smaker helt det jeg forventer.
Afipran hjelper ikke så mye på det for min del :confused:

Håper du får :)

Jeg hadde det forrige svangerskap, det var helt forferdelig. Foreløpig nå så har jeg det kunn slik at søtsaker ikke smaker helt det jeg forventer.
Afipran hjelper ikke så mye på det for min del :confused:
OK, takk for svar :)
Ja, det er helt forferdelig. Alt smaker rart og ekkelt :wtf: Hehe

Jubler over sterkere teststreker hver dag og masse symptomer, etter flere år med aktiv prøving og mistet et par ganger så kjennes det ut som den virkelig sitter denne gang! Krysser fingrene!

Jubler over at jeg i dag endelig fikk medisin mot kvalmen! Nå krysser jeg bare fingrene for at det funker:rolleyes:

Tjohei - 9+0 og uke 10. Synes tiden flyr denne gangen. Så deilig! Sist sneglet den seg avgårde.

Jubler for at det tilfeldigvis var «barnas dager» på Skoringen når jeg hadde tenkt til å kjøpe nye sko til ettåringen. Mange penger spart! Jeg er så dårlig til å følge med på tilbud og sånt, så i dag hadde jeg skikkelig flaks!

Jubler over at alt var fint på TUL i dag:Heartred Og at vi ikke ble satt tilbake i tid, så fortsatt 9+1:D

Back
Topp