Jubeltråd

Unicorn momy

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Smånissene 2022
I takt med klagetråden så kan vi jo godt ha en jubel tråd og :)

Så da kan jeg starte den med og si at vi har komt oss til åver 3000 innlegg damer :woot: og er godt på vei til og få skjult gruppe :D

Jubeltråd må vi ha! Godt jobba med antall innlegg også, vi klarer å få skjult innen påsken er omme tenker jeg :happy093.

Med fare for å virke veldig pirkete og utrivelig velger jeg å skrive det likevel: får du til å forandre overskriften til «Jubeltråd» så det er riktig skrevet? Hilsen vet-alt-for-godt-hvor-gnagsår-jeg-er-lærer:bag:

Men helt enig, jubeltråd må til :happy:

Med fare for å virke veldig pirkete og utrivelig velger jeg å skrive det likevel: får du til å forandre overskriften til «Jubeltråd» så det er riktig skrevet? Hilsen vet-alt-for-godt-hvor-gnagsår-jeg-er-lærer:bag:

Men helt enig, jubeltråd må til :happy:
Skal prøve :wacky: dysleksi lenge leve xD

klarer ikke finne noe sted hvor jeg kan få rettet opp i åverskriften.. og det er jo heller ikke noe sted og kontakte for og få hjelp til det..

klarer ikke finne noe sted hvor jeg kan få rettet opp i åverskriften.. og det er jo heller ikke noe sted og kontakte for og få hjelp til det..

Om du trykker på trådverktøy knappen, øverst til høyre (isåfall på mobilen min), så kan du edit title der ;)

Den knaappen har ikke jeg.. Fant den heller ikke når jeg går inn på forumet på pcen..

Vedlegg

• Screenshot_20220413-172730.png
    Screenshot_20220413-172730.png
    713,9 KB · Visninger: 11
Yes da!
Jubler over fin stigning på tredje hcg måling:happy093

So far, so good!

Jubler over +2,5kg de siste to ukene! :happy
Med førstemann så raste jeg ned 10kg i starten, det var helt krise :wideyed:

Jubler over at det nærmer seg første TUL med stormskritt, sååå utålmodig nå :P

Back
Topp