Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Jubler over å være 5+0 i dag, og 3+ på CB digital!
Jaa, det er så braJubler for at bussstreiken er over så jeg kunne ta bussen til byn og møte mamma på kafé i dag![]()

Får overnattingsbesøk av bestevenninna miJa, veldig deilig at det snart er helgHar dere noen planer?
![]()
Hun bor ca 1 time herfra, så deilig når hun kommer å kan sove over og vi skal nyte heeeeele imorgen og lørdag sammen! Hun er også gravid (termin i februar), lurer på om det blir noe babysnakk 
(Hun har allerede 2 barn fra før av også da). Noen planer du? 
Så koseligFår overnattingsbesøk av bestevenninna miHun bor ca 1 time herfra, så deilig når hun kommer å kan sove over og vi skal nyte heeeeele imorgen og lørdag sammen! Hun er også gravid (termin i februar), lurer på om det blir noe babysnakk
(Hun har allerede 2 barn fra før av også da). Noen planer du?
![]()
Høres ut som en fin helg!! vi skal hjem til mamma og pappa, endelig fortelle de om graviditeten, gleder meg veldig Åååå, så koselig! Tipper du gleder deg til det jaSå koseligHøres ut som en fin helg!! vi skal hjem til mamma og pappa, endelig fortelle de om graviditeten, gleder meg veldig
![]()
Tusen takk, det samme til degÅååå, så koselig! Tipper du gleder deg til det jaKos deg så masse!
Så koseligHøres ut som en fin helg!! vi skal hjem til mamma og pappa, endelig fortelle de om graviditeten, gleder meg veldig
![]()
Det forstår jeg godtÅå, det blir sikkert veldig kjektVi skal fortelle det til svigers i morgen. Gleder meg til det
![]()

Jeg ogsåJubler for at jeg er 5+3 idag!![]()

Så heldig med høstferie! Her i Oslo er vi straks ferdig med denJubler for høstferie som starter etter jobb![]()