Jubeltråd

Jubler fordi jeg klarte å komme meg på årets siste fjelltur i går ❤️ snart sengeliggende, så ein fjelltur med solnedgang var nydelig for denne fjellgeita som jeg er :hilarious: skal leve lenge på den turen!
Åå det så ut som en nydelig tur! :joyful: Med nydelig selskap!
 
Jubler for positiv test og baby i magen! :D
 
Jubler for at mannen har bursdag imorgen og at jeg gleder meg til selskap og å spise kake :smiley-bounce016
 
Jubler for helg og 2 hele dager med mini
 
I går forsvant kvalmen på dagtid (kom på kvelden) så idagmåres jubla eg litt når eg va kvalm, men eg juble ikkje lenger :grumpy: rart med detta :laughing021 håpte eg snart sku få jubla øve å høra hjertelyden te lillegull på dopler, men kun morkakepuls enn så lenge:think005 e 7+5!
 
Jubler over at mannen lot meg få sove litt i ettermiddag slik at jeg klarte å være våken litt lengre ikveld :hilarious: :happy:
 
Jubler for 7 uker i dag❤️ da er jeg lengre enn forrige som endte i en SA. Pluss seks dager til tidlig UL
 
Jubler for at kvalmen har vært litt lettere igår og idag :woot: Håper det holder :smiley-angelic001
Ser mange stresser over at kvalmen og symptomene forsvinner, men jeg klarer ikke annet enn å være lykkelig :p
 
Jubler for at kvalmen har vært litt lettere igår og idag :woot: Håper det holder :smiley-angelic001
Ser mange stresser over at kvalmen og symptomene forsvinner, men jeg klarer ikke annet enn å være lykkelig :p

Jeg er en av de som stresser de gangene kvalmen avtar .. hehhe :p. Men er endelig blitt gravid etter mange års prøving, så er livredd for at noe skal gå galt :(
Hvor langt på vei er du?
 
Jeg er en av de som stresser de gangene kvalmen avtar .. hehhe :p. Men er endelig blitt gravid etter mange års prøving, så er livredd for at noe skal gå galt :(
Hvor langt på vei er du?
Uff, ser den ❤️ Håper alt går fint!
Jeg syns den kvalmen er så miserabel, at jeg klarer ikke stresse med at den er borte :rolleyes: Er 8+1 idag :)
 
Uff, ser den ❤️ Håper alt går fint!
Jeg syns den kvalmen er så miserabel, at jeg klarer ikke stresse med at den er borte :rolleyes: Er 8+1 idag :)
Jeg var en som stresset over kvalme som svingte noe, men så var jeg på TUL og fikk se et bankende hjerte :) Det gjorde meg mye mer rolig i forhold til svingningene, og nå nyter jeg virkelig de avbrekkene jeg får når kvalmen forsvinner en time eller to:happy::happy:
 
Jeg var en som stresset over kvalme som svingte noe, men så var jeg på TUL og fikk se et bankende hjerte :) Det gjorde meg mye mer rolig i forhold til svingningene, og nå nyter jeg virkelig de avbrekkene jeg får når kvalmen forsvinner en time eller to:happy::happy:

Har TUL førstkommende onsdag, så håper jeg får litt ro i sjelen etter den :)
 
Back
Topp