Jubeltråd

De med termin 11.mai har nådd 12+0 :blob3:blob5:blob3:blob5:blob3:blob5
 
Etter å ha lest meg redd og fortvilet om MA og SA, var jeg på TUL idag og fikk se et bankende hjerte :Heartred
 
Jubler for å ha sett vår lille bamsemums på tidlig ultralyd idag og et bankende hjerte :Heartred
 
Jubler for et bankende hjerte og full aktivitet på tidlig ultralyd i dag ❤️
 
Jubler for å få sett hjertet som banket på ultralyd i dag ❤️ ble dessverre flyttet tilbake ei uke og hører dermed mer hjemme i juni enn mai.
 
10 uker i dag :love2 Rart å tenke på at det er 14 dager til uke 12 og 13 dager til TUL. Tror jeg begynte på over 40 dager når jeg startet nedtellingen:hilarious:
 
Jubler for å få sett hjertet som banket på ultralyd i dag ❤️ ble dessverre flyttet tilbake ei uke og hører dermed mer hjemme i juni enn mai.
Biiiittelitt inn i juni:rolleyes:
 
Jubler for å hørt hjerteslag med jordmor idag :love017
 
Jubler for at alt så bra ut på ultralyd i dag! 13+0. Nå skal jeg slappe av mer og nyte at formen er bedre og følelsen av at dette etter all sannsynlighet vil gå bra. Rett og slett nyte å være gravid!
 
Jubler for at jeg skal på TUL i morgen, at jeg har bikket 13 uker og at jeg fikk høre hjertelyd hos jordmor i dag! :Heartred
 
Jubler for en flott ultralyd i dag og for at jeg fikk med meg hjem 34 stillbilder og 32 videoer. Kjenner jeg gleder meg til å få hilse på den lille.
 
Også må jeg jo juble litt for

Termin 12. mai som nådde 12+0 på lørdag.
:smiley-bounce016
Termin 13. mai som nådde 12+0 på søndag.
:dance011:dance011:dance011
Termin 14. mai som nådde 12+0 på mandag.
:wav
Termin 15. mai som nådde 12+0 på tirdag.
:gen014:gen014:gen014
Termin 16. mai som nådde 12+0 i dag.
:blob3:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10
 
Back
Topp