Jubeltråd

Jubler for 3+
C4CF21E3-B8E5-46D0-BFF1-95258A44B30A.jpeg 85BB49D9-382D-45C7-94FF-FF3C376F24EA.jpeg

:wav
 
Jeg har en digital igjen og vil så gjerne se 3+, er 4+6 Idag men skal prøve å vente til imorgen eller mandag :)
Jeg fikk 2-3 før ikm, så følte meg sikker på at den ville være 3+ nå dersom ikke hcg nivået hadde begynt å synke.. en veldig stor lettelse å se den 3+ altså.
 
Jeg fikk 2-3 før ikm, så følte meg sikker på at den ville være 3+ nå dersom ikke hcg nivået hadde begynt å synke.. en veldig stor lettelse å se den 3+ altså.
Det fikk vell egentlig jeg og, den viste 2-3 når jeg testet positivt forrige fredag :)
Så da burde den teoretisksett vise 3+ nå :)
Så redd for å bli skuffet hvis ikke.
 
Det fikk vell egentlig jeg og, den viste 2-3 når jeg testet positivt forrige fredag :)
Så da burde den teoretisksett vise 3+ nå :)
Så redd for å bli skuffet hvis ikke.
Det er noe med det... jeg var skikkelig nervøs når jeg tok den istad.. tenk hvis ikke!!

Jeg tipper din er 3+ også nå! :D

Vi trenger ikke teste på morgenurin lenger, det hadde kun gått halvannen time fra jeg tisset sist da jeg tok testen i dag ;)
 
Det er noe med det... jeg var skikkelig nervøs når jeg tok den istad.. tenk hvis ikke!!

Jeg tipper din er 3+ også nå! :D

Vi trenger ikke teste på morgenurin lenger, det hadde kun gått halvannen time fra jeg tisset sist da jeg tok testen i dag ;)
Når jeg testet forrige fredag testet jeg først etter jobb og fikk 2 streker, så etter vi hadde spist taco bare måtte jeg ta den digitale og ble rimelig overrasket over 2-3 :)
Får se om jeg klarer å vente eller ender med å gå å ta den:D
 
Når jeg testet forrige fredag testet jeg først etter jobb og fikk 2 streker, så etter vi hadde spist taco bare måtte jeg ta den digitale og ble rimelig overrasket over 2-3 :)
Får se om jeg klarer å vente eller ender med å gå å ta den:D

Ta den, ta den!! :D :D
 
Når du våknet på natta for å tisse, og ikke får sove igjen klokka 06.50 på en søndag :p og er overlykkelig for akkurat det ;) :Heartred

Og for å ikke snakke om følelsen av å gå på do å IKKE se blod!:Heartred:Heartred
 
Jubler for tempen som fortsatt er høy!

-Var så dum at jeg tempet på fredag, men var usikker på hvor mange timer jeg hadde hatt sammenhengende før temping, da jeg hadde vært oppe en gang den natten. Og tempen ble en hel halv grad mindre, så tenkte at «nå går det mot skogen».... men mest sannsynlig da, så stemte heldigvis ikke den! Tempen er altså høy, test viser 3+ og jeg senker skuldrene! :D
 
Back
Topp