Jubeltråd

Siden jeg er 5+2 i dag, så skal vel faktisk hjertet ha begynt å slå!! Det er bare ren magi <3
 
Jeg jubler og jubler! Satt med 2 sterke positive prøver på toalettgulvet, 3 dager før ikm :smiley-bounce022 Måtte ta en til i går bare for å være sikker! Gubben er overlykkelig, og jeg klarer ikke helt å ta det innover meg enda.. Men det er vel kanskje normalt (spesielt siden dette er min første gang). Gleder meg og gruer meg, og håper at frøet sitter! Lykke til alle sammen!:smiley-angelic003
 
Jubler for stigning på hcg prøver! En fantastisk følelse[emoji173]️
 
I dag jubler jeg for lønningsdag:gen014
 
Jeg jubler og jubler! Satt med 2 sterke positive prøver på toalettgulvet, 3 dager før ikm :smiley-bounce022 Måtte ta en til i går bare for å være sikker! Gubben er overlykkelig, og jeg klarer ikke helt å ta det innover meg enda.. Men det er vel kanskje normalt (spesielt siden dette er min første gang). Gleder meg og gruer meg, og håper at frøet sitter! Lykke til alle sammen!:smiley-angelic003
Gratulerer så masse ❤️
 
Jubler over nettsiden som noen delte her[emoji5]️ det er så deilig å gå inn på den å regne på hvor stor sjanse det er for at det skal gå bra. Hver dag som går er det større sjanse for at vi alle får en liten baby i januar[emoji173]️
 
Jubler for at kvalmen kommer og går :p godt å vite at den er der, men også godt at den ikke er her konstant!
 
Jeg jubler og jubler! Satt med 2 sterke positive prøver på toalettgulvet, 3 dager før ikm :smiley-bounce022 Måtte ta en til i går bare for å være sikker! Gubben er overlykkelig, og jeg klarer ikke helt å ta det innover meg enda.. Men det er vel kanskje normalt (spesielt siden dette er min første gang). Gleder meg og gruer meg, og håper at frøet sitter! Lykke til alle sammen!:smiley-angelic003

Forstår det ikke noe mer med nr2 :p
 
Jubler for at det føles som livmora allerede er over skambeinet, er 7+1 med nr 3 da så det kan vell ha noe å si? Føles slik mår jeg bøyer meg ned til gulvet, og det er ømt og trykke over skambeinet.
Det har jeg også kjent på.. Lurt på om det var innbilning [emoji28] men magen min ER større, både morgen og kveld
 
Jubler for at jeg er i uke 6 i dag og for at streken på testen jeg tok var tydelig sterkere enn den forrige! Klarer endelig å slå meg til ro med at jeg faktisk er gravid og det ikke ser ut til å være kjemisk graviditet som jeg var så livredd for.

Men jeg er sulten.
 
Back
Topp