Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Skal krysse fingrene for deg i morraJubler for at det fortsatt ikke har komt mer blod og for at jeg skal på ultralyd imorgen [emoji175]
Gratulerer så masseJeg jubler og jubler! Satt med 2 sterke positive prøver på toalettgulvet, 3 dager før ikm Måtte ta en til i går bare for å være sikker! Gubben er overlykkelig, og jeg klarer ikke helt å ta det innover meg enda.. Men det er vel kanskje normalt (spesielt siden dette er min første gang). Gleder meg og gruer meg, og håper at frøet sitter! Lykke til alle sammen!
Jeg jubler og jubler! Satt med 2 sterke positive prøver på toalettgulvet, 3 dager før ikm Måtte ta en til i går bare for å være sikker! Gubben er overlykkelig, og jeg klarer ikke helt å ta det innover meg enda.. Men det er vel kanskje normalt (spesielt siden dette er min første gang). Gleder meg og gruer meg, og håper at frøet sitter! Lykke til alle sammen!
Det har jeg også kjent på.. Lurt på om det var innbilning [emoji28] men magen min ER større, både morgen og kveldJubler for at det føles som livmora allerede er over skambeinet, er 7+1 med nr 3 da så det kan vell ha noe å si? Føles slik mår jeg bøyer meg ned til gulvet, og det er ømt og trykke over skambeinet.
Signerer!! [emoji16]Jubler for at kvalmen kommer og går [emoji14] godt å vite at den er der, men også godt at den ikke er her konstant!
FantastiskJubler for levende reke på ultralyd idag [emoji7]
Jubler for levende reke på ultralyd idag [emoji7]